قیمت بره موم ارگانیک


قیمت بره موم ارگانیک

آیا نام بره موم را شنیده اید؟بره موم چه خاصیتی دارد؟ طبق اطلاعات موجود از محصولات زنبورعسل بره موم و کاربردهای آنها بسیار زیاد بوده و انسان فقط از درصد بسیار پایینی از آنها می توانند استفاده کنند.این درحالی هست که اکثر کشورهای پیشرفته به وسیله ی بره موم جان هزاران نفر را نجات می دهند.

 

قیمت بره موم ارگانیک

فروش بره موم در تهران

طبق نظرسنجی های اعلام شده تهران مرکز اصلی تمام محصولات کشاورزی و دامپروری هست و این درحالی هست که هیچ گونه پرورشی در خود تهران انجام نمی گیرد.دلیل این امر فقط پاینخت بودن و مرکز کشور بودن آن است و سالانه معاملات زیادی از فرآورده های زنبورعسل در این شهر بسیار بزرگ اتفاق می افتد.برای خرید بره موم در تهران میتوان از طریق فروشگاههای معتبر و تخصصی در زمینه ی محصولات زنبورعسل کمک بگیریم و یا از طریق سایت های تجاری مانند سایت گروه قره داغ استفاده کنید تا در کمترین زمان ممکن بتوانید بره موم ارگانیک را تهیه نمایید.

خریدبره موم از آذربایجان غربی

 

قیمت بره موم ارگانیک

به طور تقریبی سالانه تقریبا 300تن بره موم در ایران تولید شده و مقدار قابل توجهی از این مقدار در استان آذربایجان غربی تولید می شود.یکی از قطب های اصلی در تهیه ی بره موم شهر خوی با بیش از 2500 زنبوردار بوده و بیشترین بره موم و عسل طبیعی را در ایران تولید و روانه ی بازار می کنند.برای خرید بره موم سبز ارومیه با ما در ارتباط باشید.

خواص بره موم ارگانیک

بره موم خواص بسیار زیادی دارد ولی تحقیق پزشکان بیشتر

بر روی خواصی که بتواند انواع سرطان را کنترل و تضعیف نماید

لذا برای همین فقط به  خواص درمانی بره موم در درمان سرطان میپردازیم:

از نظر علمی ثابت شده که بره موم از تشکیل مویرگ‌های خونی جدید

برای سلول‌های سرطانی را می‌گیرد .به این شکل عملا از انتقال

اکسیژن به این سلول‌ها جلوگیری کرده و باعث نابودی آنها میشود . همین خاصیت بره موم هست که باعث پیشگیری از ابتلا به سرطان میشود .

این ماده ضد تومور بوده و باقیمانده تومورها را هم از بدن دفع کرده و با این خاصیت عملا بدن را از آلودگی باقیمانده تومورها پاک می‌کند از آنجا که سرطان‌ منشا و دلایل مختلف و متنوعی دارد و به طور کامل هنوز درمان کافی برای سرطان نمی باشد ولی به‌نظر میرسد خوردن بره موم به تقویت روده‌ها کمک نیز میکند. همین مورد هم احتمالا از بروز سرطان روده و دستگاه گوارش پیشگیری می‌کند در مورد سرطان پروستات هم تحقیقات زیادی شده و به مردان توصیه شده بره موم را برای پیشگیری از این نوع سرطان، جزء همیشگی برنامه غذایی‌ خود قرار دهند  و برای مصرف به اندازه حتما با یک پزشک متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

قیمت بره موم ارگانیک

برای خریدبره موم به صورت عمده و خرده با گروه مشاورین ما در ارتباط باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *