فروش برهموم سبز


فروش برهموم سبز

منظور از بره موم سبز به این منزله نیست که دیگر بره موم ها قابل استفاده نباشد ،هدف از این مقاله معرفی بره موم گروه قره داغ می باشد.یعنی به دلیل شرایط آب و هوایی بسیار مطلوب در شمالغرب کشور بره موم در بهترین کیفیت برداشت و در داروسازی مورد استفاده قرار میگیرد.

 

فروش برهموم سبز

 

خرید بره موم سبز یا تیره

برای خرید این نوع بره موم باید از فروشگاههای عسل در تهران و یا دیگر شهرهای شمالغرب کشور اقدام نمایید ،زیرا این نوع بره موم برای ساخت انواع فراورده در کشور تولید شده و از نوع بی کیفیت امکان پذیر نخواهد بود.برای خرید بره موم سبز و یشمی با ما در ارتباط باشید.

ترکیبات رنگ های مختلف در بره موم

    

ترکیبات بره موم:

در حال حاضر هیچ دانشمندی توانایی یافتن کامل ترکیبات بره موم نشده است اما در سال  ۱۹۹۵، گرین وی در آکسفورد ۱۵۰ ترکیب متمایز را در بره موم شناسایی کرد و بررسی های تازه تر به شناسایی ۳۰ ترکیب دیگر نیز انجامیده است .با بهبود و پیشرفت تجهیزات تجزیه ی شیمیایی ،ابعاد بیوشیمیایی این ماده بیشتر مشخص می گردد و احتمال دارد که باز هم اجزای دیگری که تاکنون شناسایی نشده اند در آن یافت شوندترکیبات شیمیایی بره موم با توجه به منطقه و منبع جمع آوری آن توسط زنبورهای عسل متفاوت می باشد. عوامل متعدد دیگری چون فصل و زمان جمع آوری از فاکتورهای مهم تاثیر گذار در کیفیت آن است.

ترکیبات اصلی بره موم

1-حدود 50 درصد رزینها

2-موم و انواع اسید های چرب

3-روغن ها از نوع فرار

4-گرده گل و دیگر مواد معدنی و آلی

 

فروش برهموم سبز

رنگ بره موم :

یکی از خصوصیات مشترک در بین محصولات زنبورعسل تغییر رنگ دادن انها بعد از گذشت زمان می باشد.عسل ،گرده گل ،ژل رویال همگی بعد از چند ماه به طور کامل رنگشان عوض می شود، بره موم تازه به رنگ قرمز و زرد و سبز در قاب های حاوی سلولهای مومی تازه ترشح شده توسط زنبور عسل دیده می شود .همچنین رنگ بره موم با توجه به درختان و گیاهی که مورد استفاده زنبورهای عسل قرار گرفته و نیز نوع زنبورهایی که این ماده را گردآوری می کنند متفاوت است و این مسئله در داخل کندو نیز صادق است و با ماندگاری بره موم در کندو رنگ آن تغییر می یابد.

 

فروش برهموم سبز

خرید عمده بره موم

دوستان صادرکنندگان گرامی در صورت تمایل به خرید بره موم در حجم های با قیمت مناسب زیاد برای صادرات و یا ساخت دارو می توانید با ما در ارتباط باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *