فروش ویژه بره موم

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(19, 234, 113, 0.3), 0 0 20px rgba(64, 255, 24, 0.1) inset” align=”;” ]منظور از محصول درمانی چیست؟ هدف از استفاده از بره موم به عنوان درمان یعنی برای بهبود برخی ناخوشی های انسان جهت جلوگیری از عوارض و تخریب داروهای شیمیایی استفاده شود.تمامی موارد اشاره شده در بره موم به وفور دیده میشود.

بره موم و خاصیت های درمانی ان

از نظر خواص این ماده دو کاربرد در طبیعت دارد:
۱-در کندو
۲-مصرف انسانی
بره موم یا چسب زنبورعسل به عنوان یک آنتی بیوتیک طبیعی شناخته میشود که مواد اولیه آن توسط زنبورعسل از گیاهان به ویژه جوانه گل ها و برگ ها جمع آوری می گردد. زنبورهای عسل با جمع آوری مواد مترشحه گیاهی مختلف از جمله:
-صمغ
-رزین
-موسیلاژ
-شیرابه های لاتکس
-گاها بخش هایی از قسمت سبز جوانه و در ادامه فرآوری آن در داخل کندو و اضافه کردن مقداری موم و گرده گل بره موم را تولید می کند.این ماده ی شگفت انگیز تمامی عطر و بوی خود را از محصولات ارگانیک طبیعت جمع آوری میکند.

 

طبق یافته های دانشمندان بره موم در قسمت های مختلف کندو طبق زیر استفاده میشود:
۱-ورودی کندو
۲-دیواره های کندو
۳-مومیایی کردن اجسام یا حیوانات مختلف

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]اما امروزه بره موم برخلاف استفاده ی زنبورها در انسان ها برای درمان بسیاری از بیماری های سخت که توسط داروهای بسیار گران درمان میشود قابل درمان و بهبودی است.

از مهمترین فعالیت های بیولوژیکی بره موم در مصارف انسانی می تواند موارد زیر باشد:

۱-ضد سرطان

۲-ضد التهاب

۳-آنتی بیوتیک

۴-ضدقارچ

۵-ضد مسمومیت کبدی البته برخی از بیماری های دیگری نیز وجود دارد که در صورت مصرف بره موم از بدن خداحافظی میکنند یا به بدن ورود نمیکنند.

روش های استفاده از بره موم

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]شرکت های زیادی هستند که عمل تحقیق وبررسی بره موم را به عهده گرفته اند و هر ماه یک مطلب جدید از این ماده در جهان ارائه میکنند.تاکنون فراورده های زیادی از بره موم برای بیماری های مختلف تولید و عرضه شده است که برخی از انها به صورت زیر است:

۱-عصاره ی بره موم

۲-کپسول

۳-قرص

۴-پودر

۵-ژل بره موم و..

فروش ویژه بره موم

قیمت بره موم به صورتهای مختلف

[box shadow=”0 1px 4px rgb(53 19 234 / 30%), 0 0 20px rgba(64, 255, 24, 0.1) inset” align=”;” ]قیمت گذاری بره موم چگونه است؟کیفیت بره موم تولید شده به وسیله زنبورعسل برمبنای منبع گیاهی آن ارزیابی می شود در نتیجه خواص فیزیکی و شیمیایی بره موم اعم از رنگ، طعم و بو، مواد موثره و خواص دارویی آن متاثر از نوع صمغ و رزین گیاهان می باشد. به دلیل فلور غنی گونه های گیاهی و اقلیم های متعدد،تنوع بالایی به لحاظ منابع گیاهی صمغ و رزین در کشور وجود دارد.لذا هر چقدر این ماده از گیاهان دارویی و جنگلی برداشت شود کیفیت و درنهایت قیمت بالایی خواهد داشت و دلیل آن نیز داشتن خاصیت دارویی بالای آن میباشد.

 

خرید بره موم خالص و خاص

از فروشگاهها یا عطاری های بسیار زیادی میتوان این محصول را تهیه و مصرف کرد ولی افراد کمتری قادر به عرضه ی بره موم با کیفیت هستند زیرا این مقدار در زنبورداری ها و طبیعت کمتر است.برای خرید بهترین بره موم با ما در تماس باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *