قیمت عمده گرده گل


گرده گل در تبریز

یکی از پارامترهای مهم گرده گل مواد تشکیل دهنده ی آن است که با تغییر مکانی گرده گل مقدار آنها کم و زیاد میشود.با بررسی های انجام شده و آزمایشهایی که روی گرده گل گرفته شده در این ماده ترکیبات بسیار سودمندی یافت شده که ان را تبدیل به یکی از مغذی ترین خوراکی طبیعی تبدیل کرده است.

بسته بندی گرده گل

گرده گل ها در برابر اکسژن چندان فاسد پذیر نیستند ولی این ماده به خاطر مغذی بودن مورد استقبال انواع حشرات بالدار قرار گرفته و در ان لانه گزینی میکنند و بعد گذست چند روز متوجه کرم زدگی این ماده میشوید.لذا توصیه میکنیم این محصول را کاملا به وسیله ی آفتاب خشک کرده و در ظرف های پلاستکی بدون نفوذ هوا و یا شیشه ای ذخیره و نگهداری شود.حتما در مکان های سرد و خشک نگهداری شود به طوری اگر گرده ی شما زیاد باشد حتما از سردخانه ها کمک بگیرید.

برای خرید گرده گل تبریز با ما در ارتباط باشید
مواد داخل گرده گل

گرده گلها به خاطر مواد تشکیل دهنده ای که دارد مورد محبوبیت عام قرار گرفته است.این ماده ی نو ظهور که با کمک کارشناسان زنبورداری در چند ده سال اخیر اقدام به جمع آوری شده است.گرده گل دارای به لحاظ داشتن تمامی مواد مغذی ارزش بررسی و مصرف آن بسیار بالاتر است.این ماده دارای مواد تشکیل دهنده ی زیر است:

 

1-پروتئین

2-ویتامین

3-املاح معدنی

4-اسید آمینه ها بررسی میشود.

پروتئین گرده گل:

 

آیا در مورد پروتئین گرده گل تحقیق کرده اید؟ آیا میدانستید میزان متوسط پروتئین گرده در حدود ۲۲ درصد و بین ۷ تا ۴۰ درصد متغییر می باشد؟ بیش از ۱۹ اسید آمینه در گرده وجود دارد که بیش از ۵۰ درصد کل مقدار پروتئین و ۱۳ درصد وزن خشک آن را تشکیل می دهد به قدری پروتئین دارد که هم وزن ان با پروتئین گوشت گوساله برابری میکند.

 

اسید آمینه های گرده گل:

 

گرده گل تنها ماده ای بعد از شیر مادر است که دارای تمامی آنزیم های ضروری برای بدن هست.از جمله:ریبو فلاوین،هیستیدین،ایزولوسین ،فینل آلین ،لیزین و بقیه ی آنزیم ها را دارد.

گرده گل در تبریز

 

آنزیم های گرده گل:

 

آنزیم های گرده گل همگی از خانواه ی قندها بوده و دارای پسوند آز میباشند که در دیگر محصولات زنبورعسل مانند ژل رویال و عسل طبیعی نیز یافت میشود،عبارتند از: لاکتیک دهیدروژناز, اکسیدوردوکتاز ،دیسفراز, هیدرولاز, فسفاتاز ،آمیلاز, کوزیماز, و ساکارز میباشد و هر گرده ای در صورت طبیعی بودنشان دارای مقادیر زیادی از این آنزیم ها خواهد بود.

 

ویتامین گرده گل:

 

یکی از گزینه های دیگری که گرده گل را محبوب کرده است ویتامین موجود در آن است این ماد دارای ویتامین های بسیر کاربردی در بدن از جمله AوBوCوE  را دارد.

 

املاح و مواد معدنی:

 

املاح و مواد معدنی موجود در گرده یکی از کمیاب ترین و غنی ترین مواد ضروری برای بدن میباشد.از جمله :منگنز ،آلومینیوم ،آهن ،کلسیم ،فسفر ،سلنیوم ،مس ،سدیم و آهن بوده و با میزان و نوع گرده مقدار این مواد متغیر خواهد بود.

خرید بهترین گرده گل از زنبوردار

بهترین گرده گل گرده ای هست که دارای خصوصیات زیر باشد:

 

1-بدون خس و خاشاک و حتی زنبور مرده باشد

2-الک شده و کاملا خشک باشد

3-دارای رنگ بندی متنوع باشد

4-در ظرف های پلاستیکی و شیشه ای باشد

5-خالص باشد و با گرده مناطق دیگر مخلوط نباشد

 

برای خرید گرده گل با خصوصیات بالا با ما هماهنگ باشید

گرده گل در تبریز
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *