فروش عمده پارافین جامد

فروش عمده پارافین جامد


آشنایی صفر تا صد پارافین جامد با قیمت استثنایی

یکی از محصولات فرعی فرآیند پالایش نفت را می توان پارافین نام برد. ماده اولیه این محصول گازوئیل یا نفت سفید است که از برج تقطیر در پالایشگاه نفت به دست می آید. انواع جامد آن را در دو نوع می توان یافت که شامل کاملا تصفیه شده و نیمه تصفیه شده می باشد.

تفاوت این دو نوع محصول در مقدار روغن است. محتوای روغن نوع کاملاً تصفیه شده کمتر از گونه نیمه تصفیه شده است. در حقیقت نوعی از این محصول که کاملا تحت تصفیه قرار گرفته بدون آب، بی بو و ساختاری جامد دارد که به راحتی قابل تغییر نیست و ما آن را با عنوان پارافین جامد می شناسیم.

مشخصات پارافین جامد

پارافین  جامد(Solid paraffin)یک ماده کریستالی، نرم، سفید و جامد در دمای اتاق است. همچنین می تواند یک محصول بدون رنگ باشد . این ماده بین 40 تا 70 درجه سانتی گراد ذوب می شود. تمام خواص فیزیکی آن به طول زنجیره هیدروکربنی، توزیع اجزایی مانند مواد آروماتیک و درجه انشعاب آن ها بستگی دارد . همین تفاوت ها سبب می شود تا شاهد تنوع بالایی از این ماده در بازار باشیم.

خرید عمده پارافین جامد

از جمله نکات حائز اهمیت در خرید پارافین های جامد  این است که  ابتدا به سازنده نگاه کنید، عمدتاً برای اینکه ببینید آیا صلاحیت سازنده متعلق به یک تولید کننده معمولی است یا خیر. به طور کلی، کیفیت محصولات تولید شده توسط یک تولید کننده معمولی نسبتا قابل اعتماد است، اما تولید کنندگان بنام علاوه بر آن محصول خود را تضمین کرده و خدمات پس از فروش گسترده ای را ارئه می کنند. شما عزیزان می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. پس جهت اطمینان از کالای خریداری شده خود و تهیه با کیفیت ترین پارافین ها از ما کمک بخواهید.

علاوه بر آن بسته به ویژگی محصول هر گونه از پارافین های جامد کاربردهای خاصی دارند. لذا لازم است تا در حین خرید به تناسب استفاده خود با کاربرد محصول دقت و آشنایی لازم را داشته باشید چرا که گرید های متنوعی از این محصول در دسترس است. در اینجا نیز به چند مورد از کاربردهای وسیع این محصول اشاره ای خواهیم داشت.

  • شمع سازی: بیشترین کاربرد این محصول در همین عرصه است که برای تولید وارمر و انواع شمع با کیفیت عرضه می شود.
  • ساخت رنگ: در طیف وسیعی از انوع چاپگرهای حرارتی برای ساخت جوهر از این محصول استفاده می شود.
  • عایق حرارتی و الکتریکی: جهت ساخت محصولات الکتریکی مانند ترانسفورماتور و سلف استفاده می شود .از مزایای استفاده از پارافین در وسایل برقی می توان به جلوگیری از ورود رطوبت به آنها، حذف نویز از آن ها و محدود کردن اثرات میکروفونیک اشاره کرد.
  • پوشش های ضد آب: از پارافین برای پوشاندن و براق کردن میوه‌ها، سبزیجات، شکلات‌ها و پنیر استفاده می‌شود تا از فاسد شدن آن‌ها جلوگیری کند و برای مدت طولانی نگهداری شود.
  • مصالح ساختمانی: این ماده در مصالح ساختمانی مانند دیوار خشک و لوله های پی وی سی استفاده می شود. آن ها را از خوردگی در ساختمان محافظت می کند.
  • پزشکی:این محصول در آزمایشگاه بافت شناسی و پاتولوژی استفاده می شود. در پاتولوژی، بافت را قبل از برش در پارافین قرار می دهند تا آسیب نبیند. همچنین به عنوان پوشش قرص و کپسول استفاده می شود.
  • روغن کاری: واکس پارافین برای روانکاری قطعات ماشین آلات، دوچرخه، زنجیر موتور و روان کننده ها استفاده می شود.
  • استفاده های دیگر:
  • پوشش کاغذ
  • لاستیک سازی
  • ساخت چسب
  • لوازم آرایشی
  • محصولات بهداشتی

قیمت پارافین جامد 1403

تحولات قیمت انواع پارافین جامد بر حسب موارد زیادی از جمله نرخ‌های تبدیل ارز به دلار آمریکا در زمان معتبر بودن قیمت بیان می‌شود. چشم انداز قیمت این محصول در ارتباط با موارد مخنلفی است از جمله:

  • تحولات در قیمت مواد اولیه اساسی
  • معاملات آتی بازار برای هر دو محرک هزینه و مواد اولیه
  • تعدیل عدم تعادل عرضه و تقاضای فعلی در بازار این محصول
  • روندهای بلندمدت در شرایط احتمالی حجم تقاضا

در حقیقت هزینه پارافین جامد تحت تاثیر عوامل متعددی از جمله قیمت نفت خام، سطح عرضه و تقاضای جهانی و هزینه های تولید و حمل و نقل است. در اینجا برخی از عوامل کلیدی که باعث افزایش قیمت این محصول می شوند آورده شده است:

  • قیمت نفت خام

از آن جایی که این ماده یک محصول جانبی پالایش نفت خام است و بنابراین هزینه آن با قیمت نفت خام مرتبط خواهد بود. این روند نیز به طور زنجیره وار از یکی دیگر تاثیر می گیرند چرا که قیمت خود نفت نیز تحت چند عامل مهم از جمله بازار عرضه و تقاضای جهانی و همچنین تنش های دیگر تغییر می یابد.

  • هزینه های تولید

هزینه تولید پارافین تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله هزینه مواد اولیه، هزینه نیروی کار و همین طور هزینه انرژی است. هزینه تولید این ماده بسته به محل تاسیسات تولید و همچنین بازدهی فرآیند تولید می تواند متفاوت باشد.

  • هزینه ی حمل و نقل

این محصول در نقاط مختلف دنیا و ایران تولید می شود و از این رو هزینه حمل و نقل می تواند عامل مهمی در تعیین قیمت تمام شده محصول باشد. هزینه حمل و نقل پارافین می تواند تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله مسافت، نحوه حمل و نقل و در دسترس بودن زیرساخت های حمل و نقل باشد.

  • تقاضای بازار

سطح تقاضای جهانی برای این محصول نیز می تواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد. هنگامی که تقاضا زیاد باشد، قیمت ها تمایل به افزایش دارند، در حالی که تقاضای کمتر می تواند منجر به کاهش قیمت ها شود.

به طور کلی، هزینه پارافین جامد توسط مجموعه پیچیده ای از عوامل تعیین می شود که دائما در حال تغییر هستند. بازار پارافین نیز بسیار رقابتی است و چندین بازیگر اصلی در این بازار فعالیت می کنند. قیمت این ماده احتمالاً در سال‌های آینده بی‌ثبات باقی می‌ماند که ناشی از عواملی مانند عرضه و تقاضای جهانی و در دسترس بودن نفت خام است که همه این عوامل به صرفه بودن خرید این ماده به صورت بی واسطه و عمده را توجیه خواهد کرد.

شاید برایتان مفید باشد : فروش تیمول هندی – قیمت مخزن دوجداره عسل

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *