بره موم با کیفیت


بره موم با کیفیت

ماده ای به نام بره موم؟
بسیار قدرتمند در امر ضد عفونی در طبیعت توسط زنبورها با دقیقترین روش ها برداشت شده و در اختیار کندو گذاشته میشود.این ماده ی تازه شناخته شده از محصولات ارزشمند و درمانی زنبورعسل بوده و منشاء آن صمغ درختان و گیاهان است که با مقداری موم و سایر آنزیم ها لازمه از خود زنبورعسل در آن ترکیب شده و به کار گرفته میشود.اما بزرگترین استفاده ی بشر از این محصول چیست؟بعله درمان سرطان ،این خاصیت باعث افزایش ارزش مالی و معنوی این ماده شده و در دنیا سالانه چندین نفر را بدون نیاز به درمان های سخت بهبود میبخشد.

 

منظور از کیفیت در بره موم چیست؟

بحث کیفیت در بره موم همان حفظ ساختار اصلی این ماده است،به طوری که هیچگونه مواد اضافی به غیر از ترکیبات اصلی در بره موم وجود نداشته باشد.قبل این بحث باید بدانیم ترکیبات بره موم چیست؟
1-حدود ۵۰ درصد صمغ یا رزین گیاهان
2-حدودا ۳۰ درصد موم
3-تقریبا ۱۰ درصد اسیدهای چرب ضروری
4-حدودا ۵ درصد گرده گل
5-و ۵ درصد بقیه از ترکیبات:آلی، ویتامینها و عناصر معدنی مانند:
*نقره
*سدیم
*جیوه
*مس
*منگنز
*آهن
*کلسیم
*وانادیم و سیلیس

 

نکته:همه ی موارد بالا در اکثر بره موم موجود بوده و مقدار و نوع ترکیبات آنها بسته به مکان، زمان جمع‌آوری و روش تولید آن متفاوت خواهد بود.
حال هر مواد اضافی به غیر از موارد بالا در بره موم باعث افت کیفیت این ماده میشود.موارد اضافی مانند لاشه ی حیوانات،زنبورها،مواد سنگی ،خاک ،چوب و بسیاری از مواد اضافی باعث افت کیفیت بره موم میشود.

محل خرید بره موم در ایران

اکثر فروشگاهها،عطاری های از انواع فراورده های بره موم در بسته بندی های مختلف موجود دارند.اما قیمت برخی از آنها بسیار گران و سرسام اور است.برای خرید بره موم خوب با مقدار کمتر میتوانید با گروه ما تماس بگیرید و بره موم به مقدار لازم و با کیفیت ببسیار بالا تهیه نمایید.

 

بره موم با کیفیت

از اعجاز بره موم چه میدانید؟

آیا میدانستید یکی از معضلات جامعه در حوزه ی سلامت وجود سرطان است؟این بیماری سالانه جان هزاران نفر را گرفته و به کام مرگ میفرستد.عوامل مختلفی در تشکیل این سرطان ها دخیل هستند و هر کدام دارای درمان و یا شبه درمان میباشند.برخی از عوامل ایجاد سرطان در انسان ها عبارتد از :
1-دخانیات
2-مشروبات الکلی زیاد
3-ورزش نکردن و بی تحرکی
4-پر خوری
5-عدم تغذیه ی درست
برخی از سرطان ها قابل تشخیص و برخی (حدود 40درصد)غیر قابل تشخیص هستند.متاسفاه اکثر درمان برای این موارد به صورت شیمی درمانی یا پرتو درمانی بوده که خود عاملی برای کوتاه کردن عمر بیمار است.

 

حال بره موم چگونه میتواند بر ای بیماری خطرناک اثر منفی داشته باشد؟

برهموم یک ترکیب غنی از موادحیاتی مانند زیر است که جزو مواد معدنی میباشد:
1-پلی فنول ها
2-آگلیکون های فلاونوئید
3-اسیدهای فنولیک
4-استرها
5-آلدهیدهای فنلی و کتون ها
در سرطان های توموری ترکیبات پلی فنل ها دارای فعالیت ضد سرطانی دارند،بره موم و ژل رویال نیز دارای این ترکیبات هستند و این موارد و به کمک سایر ترکیبات می توانند رشد سلولهای سرطانی را مهار کنند.سرکوب رشد تومور احتمالاً به دلیل سمیت مستقیم خود و همچنین افزایش سیستم ایمنی بدن و مهار پراکسیداسیون لیپیدها است.

خرید عمده باکیفیت ترین بره موم

بره موم با کیفیت

چرا باید از گروه قره داغ بره موم با کیفیت را تهیه نماییم.
اولا دارای زنبورستان شخصی بوده و سالانه مقدار زیادی بره موم به روش سنتی برداشت میکند.ثانیا در صورت تامین بره موم آن را به صورت کامل پاکسازی کرده سپس عرضه میکند.پس در نهایت اگر کیفیت را تضمینی میخواهید،بهترین محل برای تامین بره موم گروه قره داغ میباشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *