تامین کننده عمده موم

آیا میدانید در طبیعت انواع موم موجود است؟ اما کاربرد هرکدام چیست؟اگر بخواهیم موم طبیعی را تقسیم بندی کنیم به دو دسته ی زیر شامل میشود:

 

1-موم حیوانی (شامل زنبور عسل ،گوسفند، گراز و دیگر حیوانات چربی دار)

2-موم گیاهی(از برخی گیاهان و یا درختان مانند سویا ،گون و..برداشت میشود)

همه ی موم ها با روش های خاص و منحصر به فرد استخراج شده و در محل مورد مصرف استفاده میشود.

اما موضوع اصلی و بحث ما در مورد موم طبیعی که زنبور درست میکند.

خریدار موم طبیعی در تهران

در تهران به لحاظ تنوع زیاد مشاغل و صنایع بزرگ جهت ساخت

محصولات متنوع از موم طبیعی و دیگر موم ها استفاده میکنند.اما از کاربردهایی که موم در تهران دارد:

 

*داروسازی

*لوازم آرایشی بهداشتی

*مهمات سازی

و شمع سازی میباشد

 

ارگان های اشاره شده در تهران برای تامین نیاز خود از سراسر کشور موم تهیه کرده و جزو خریداران بزرگ این محصول ارگانیک میباشند.لذا گروه ما یکی از مرکزهای اصلی برای خرید موم و تامین نیاز این مشتری های دائمی در تهران بوده و افراد خریدار و یا فروشنده جهت استعلام قیمت روز و واقعی موم میتوانند با ما در ارتباط باشند.

تامین کننده عمده موم

فروش ویژه ی موم برای تاجران

تاجران ایران یکی از فعالان عرصه اقتصاد کشور بوده و برای کشورمان ارز آوری زیادی انجام میدهند.این افراد به دلیل ارتباط بزرگی که با کشورهای دیگر دارند همیشه برخی اقلام نیاز کشور درخواست کننده را تامین میکنند.موم طبیعی نیز یکی از محصولاتی بوده که همیشه و هر کشوری نیازمند آن هست و ایران نیز به دلیل تولید زیاد موم میتواند سالانه حجم زیادی از موم را به اقصی نقاط جهان صادر کند.گروه ما یکی از بزرگترین تامین کننده کشور در زمینه ی موم طبیعی در تلاش است تا بتواند برای افرادی که سفارش موم طبیعی را دارند در کمترین زمان ممکن موم آنها را تامین کند و از افرادی که تمایل به صادرات موم را دارند میتواند برای تهیه ی موم طبیعی خود با ما تماس بگیرند.

قیمت بهترین موم

ایران کشوری است که در آمد داخلی با ریال بوده و نواسانات ارزی جهان تاثیر زیادی بر تورم داخلی دارد.همین اتفاق باعث نواسانات شدید قیمتی در کشور شده و قیمتها مدام در حال تغییر هستند و قیمت موم نیز از این اتفاق مستثنی نیست.

در حال حاضر قیمت تمام شده موم طبیعی برای کارگاههای تولید کننده ی موم کلوخ چیزی مابین 105 الی 115 هزار تومان میباشد و با افزایش ده درصدی ارزش افزوده بالاتر رفته و در بازار موم طبیعی به قیمت 115 الی 125 هزار تومان معامله میشود.

تامین کننده عمده موم

فروشنده ی موم عسل –موم سنگی

برای خرید موم طبیعی با بهترین کیفیت برای مصارف بهداشتی و سایر صنایع با مشاورهای ما در ارتباط باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *