خریدار همیشگی بره موم

مصرف بره موم در ایران بیشتر برای کدام گروه است؟
چه کسانی بیشترین خرید بره موم را در کشور دارند؟
قبل اینکه به دنبال خریدار بره موم باشیم باید بدانیم این ماده بیشتر برای چه کار و مصرفی است.با شناخت این ماده و بازار آن به راحتی به تمام خریداران آن میتوان پی برد.گروه زنبورداری و محصولات زنبورعسل قره داغ بره موم زنبورداران را به صورت عمده خریداری میکند.

 

 

اهمیت بره موم در کندو

آیا از بره موم در کندو اطلاعاتی دارید؟بسیاری از افراد گمان می کنند که بره موم تنها یک ماده مفید و کاربردی برای انسان است.اما قبل اینکه به فواید ان برای انسان توجه کنیم متوجه میشویم که کاربرد اصلی بره موم برای زنبورعسل در کندو تعریف شده و نمی توان از اهمیت آن چشم پوشی کرد.نقش بره موم چیست؟ اگر این ماده در کندو نباشد ممکن است مشکلات زیادی برای کلونی زنبور عسل ایجاد شود.

برای همین منظور دو کاربرد اساسی از بره موم را ثبت کرده اند و بدون بره موم ممکن است کلنی های زنبورعسل نتوانند به زندگی خود ادامه دهند:
1-ضد عفونی کننده
2-نقش سازه ای
موار اشاره شده به قدری اهمیت دارد که نبود بره موم موجب نابودی کلنی شده و از بین میرود به همین خاطر زنبورها به اندازه ای که تلاش مواد خوراکی مثل شهد و گرده گل،جمع کنند بیشتر از آن نیز برای جمع آوری بره موم نیز تلاش میکنند تا کندو بدون بره موم نباشد.

 

بره موم از نظر اقتصادی

از ویژگی های بسیار خوب پرورش زنبورعسل این است که تمامی محصولات و لوازم آن دارای قیمت بوده و از نظر اقتصادی ارزش معلوم و بالایی دارد.بره موم نیز با توجه به این زنبوردار هیچ دخالتی در تولید و حتی تاثیری در تولید آن ندارد و زنبورهای عسل به نیاز خودشون آن را برداشت میکنند،دارای ارزش بسیار بالایی است و از نظر قیمت نیز از عسل و گرده گل نیز گرانتر است.لذا با صادرات و فروش ان به دیگر کشورها به راحتی میتوان از زیادی بدون فعالیت فیزیکی و شرکتی وارد کشور کرد.با گسترش تبلیغات و تولید این ماده میتوان بازار بزرگی از بره موم را در سطح جهانی متوان ایجاد کرد که با کمترین کار و تلاش به راحتی به پولهای فراوانی میتوان رسید.

 

خریدار همیشگی بره موم

 

خریدار عمده بره موم در ایران

شرکت ها و افراد زیادی بره موم را از زنبورداران خریداری کرده سپس با ایجاد ارزش افزوده و ساخت محصولات دیگر میتوانند با قیمت کمی بالاتر در بازار عرضه و یا به کشورهای همسایه ارسال نمایند.در کنار این دوستان عزیز گروه ما نیز سالانه مقادیر زیادی از بره موم را از زنبورداران محترم خریداری کرده و به صورت عمده در اختیار بازار های مختلف قرار میدهد.
اگر به دنبال خریدار بره موم خود به صورت دائمی و قیمت مناسب هستید با ما تماس بگیرید.

 

 

 

قیمت خرید بره موم ایرانی سبز

کشور ایران از نظر دمایی و موقعیت جغرافیایی به گونه ای قرار گرفته گیاهان مختلفی اعم از استوایی و اروپایی در ان رشد میکند به طوری که از هر نوع گیاه در ان یافت میشود.لذا این مسئله باعث میشود تا بره موم بسیار غنی توسط زنبورعسل جمع اوری شود.از نظر مشخصات و غنی بودن محصولات زنبورعسل ژل رویال و بره موم ایرانی یکی از معروف ترین محصولات بوده که حتی برخی کشورهای قدر در این زمینه برای خوراکی خود سعی دارند از ژل و بره موم ایرانی مصرف نمایند.

قیمت بره موم سبز ایرانی به عوامل مختلفی از جمله موارد زیر بستگی دارد:
1-میزان تیرگی
2-طیف رنگ سبز
3-زمان و مکان برداشت
4-مقدار برداشت
5-مسافت ارسال شده
لذا توصیه میکنیم برای اطلاع از قیمت دقیق و به روز این محصول با ما تماس بگیرید.

خریدار همیشگی بره موم

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *