برهموم عمده

 

 

نقش برهموم در کندو چیست؟ﺑﺮه ﻣﻮم در زﻧﺪﮔﯽ زﻧﺒﻮر ﻋﺴﻞ ﻫﻤﺎن ﻧﻘﺸﯽ را ﺑﺎزي ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﮐﻪ اﻟﮑﻞ در زﻧﺪﮔﯽ ﻣﺎ، ﯾﻌﻨﯽ ﻣﺜﻞ اﻟﮑﻞ ﺧﺎﺻﯿﺖ ﻣﯿﮑﺮوب  ﮐﺸﯽ دارد و زﻧﺒﻮر ﻫﺎ از آن ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﻣﻨﻈﻮر اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ. ﺑﻌﻼوه ﻫﻤﺎﻧﻄﻮري ﮐﻪ ﻗﺒﻼً ﻫﻢ ﮔﻔﺘﯿﻢ زﻧﺒﻮر ﻋﺴﻞ ﺑﺎ ﺑﺮه ﻣﻮم ﻫﻤﻪ درز ﻫﺎ و ﺳﻮراخ ﻫﺎي ﺟﺪار ﮐﻨﺪو را ﮐﻪ ﻗﻄﺮﺷﺎن ﮐﻤﺘﺮ از چهار ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮ ﺑﺎﺷﺪ ﭘﺮ ﮐﺮده و ﻣﺎﻧﻊ ﮐﻮران ﻫﻮا ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ.

بره موم و سیستم ایمنی

تاثیر بره موم بر سیستم ایمنی چگونه است؟بره موم قرنها به طور تجربی استفاده میشده و همیشه به عنوان عامل سیستم ایمنی ذکر شده است. در سالهای اخیر،آزمایشهای انجام یافته در شرایط آزمایشگاهی و در داخل بدن، اطلاعات جدیدی را در رابطه با مکانیزم عملکرد آن فراهم آورده است.پژوهشهای مختلف گردآوری شده که تمرکز آن روی موارد زیر بوده است:

1-ترکیب شیمیایی و منابع گیاه شناسی

2-اثر فصلی روی ویژگیهای ترکیبی و زیستی آن

3-ویژگیهای ضد توموری و سیستم ایمنی آن

با در نظر گرفتن اثرات آن روی تولید پادتن و روی سلولهای متفاوت سیستم ایمنی

شامل پاسخهای ایمنی اکتسابی و ذاتی بوده است.

4-عملکرد محرک آن روی فعالیت لیتیک سلولهای کشنده طبیعی بر علیه سلولهای تومور و روی تولید پادتن نشان داده شده است. اثرات ممانعتی بره موم روی تکثیر لنفاوی میتواند با خصوصیت ضد التهابی آن مربوط باشد.

به دلیل اینکه انسانها، بره موم را برای هدفهای مختلف استفاده کرده و تولیدات حاوی بره موموارد بازار شده اند،همچنین آگاهی از ویژگیهای بر پایه علمی نه تنها جلب توجه دانشگاهیان بوده، بلکه برای کسانی که از برهموم استفاده میکردند، مهم است. این بررسی یک دید جدیدی را برای تحقیق روی ویژگیهای بیولوژیکی بره موم،مخصوصا روی سیستم ایمنی باز میکند.

برهموم عمده

سیستم ایمنی بدن و سلامتی

همه ی ما اولین نیازی که در این جهان داریم سلامتی است،و این گزینه صرفا با داشتن تغذیه ی خوب و سیستم ایمنی بدن قوی میباشد.لذا محصولات ارگانیک مانند :عسل طبیعی،بره موم و گرده گل که همگی به وسیله ی زنبورعسل تولید میشود،توانایی تامین و تضمین سلامتی ما را دارند و اگر به طور منظم و با آگاهی مصرف شود هیچ گاه بیماری ما را تهدید نخواهد کرد.?️‍♂️?️‍♂️?️‍♂️


خرید بره موم ارگانیک
در بین موارد اشاره شده با توجه به کارایی و کاربرد بره موم برای افزایش ایمنی بدن و جلوگیری از ایجاد سرطان از این محصول باید استفاده کنیم،منتها برای اینکار و میزان دوز مصرف باید از یک پزشک سنتی کمک بگیریم.

بره موم ارگانیک هست که دارای مواد اضافی نباشد

لذا جدا کردن ان از موم یک امر تصفیه محسوب شده و بالاترین اثر را در بدن خواهد داشت.

بهترین روش برای جدا کردن موم از برهموم دما هست زیرا

ﻣﻮم در63  درﺟﻪ و ﺑﺮه ﻣﻮم در72  درﺟﻪ ﺳﺎﻧﺘﯿﮕﺮاد ذوب ﻣﯽ ﮔﺮدد.

برهموم عمده

فروش بره موم توسط گروه قره داغ

برای خرید انواع فراورده های بره موم و خام با ما تماس حاصل فرمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *