خریدبره موم دارویی


تمامی محصولات زنبور اعم از عسل ،بره موم ،گرده گل ،ژل رویال و…اگر به صورت ارگانیک و کاملا طبیعی باشد به عنوان دارو است . همه ی پزشکان سنتی و نوین به این نکته توجه می کنند و برای تسریع درمان انواع بیماریها و سرطانها از خوراکی ها استفاده می کنند.

خریدبره موم دارویی

بره موم دارویی

در اصل بره موم به قدری خاصیت درمانی برای انسان دارد آن را به عنوان معجزه ی زنبور نامگذاری کرده اند.باتوجه به گیاه و منطقه ی برداشت میزان دارویی بودن آن با به متغیرشدن رنگ و بوی بره موم تاثیر دارد.یعنی هرچقدر میزان بو تند و تیز و زننده و رنگآن به سبز یشمی مایل باشد به عنوان بهترین دارو برای افراد بیمار محسوب می شود.ضدمیکروبی و ضد عفونی بودن بره موم می تواند سلامتی بدن را تضمین کرده و انواع زخم وعفونت را از بین می برد.

فرآورده های بره موم چیست

از بره موم خام اگر حسایسیت پوستی نداشته باشید و با رعایت میزان مصرف در موارد موضعی مانند التهابات ،شکستگی ها ،سوختگی و انواع عفونت می توان استفاده کرد.ولی برای استفاده ی داخلی مانند انواع زخم روده ای ،ورم معده ،مشکلات گوارشی ،سرما خوردگیهای مکرر و آنفلوانزا باید از فرآورده های بره موم استفاده کنید.از جمله فرآورده های این ماده عبارتند از قرص،کپسول ،پودر ،کرم ،صابون ،شامپو ،انواع عصاره و ..میباشد.

قرص بره موم:فراورده ی قرص بره موم بر اساس مطالعات و تحقیقات پزشکی بهترین دارو برای سرفه،آنفلوانزا و سرما خوردگی های خفیف می باشد.

خریدبره موم دارویی

خرید بره موم دارویی

گروه ما یکی از بزرگترین تولید کننده ی بره موم خام درکشور بوده و با رعایت بهداشت سعی دارد بره موم با کمترین ناخالصی را براداشت کرده و به بازار عرضه کند.اما به دلیل نیاز بازار و مصرف کننده با چندین شرکت همکاری لازم را در تولید و تامین بره موم را انجام می دهد و نیاز مشتری های خود را برطرف می کند.تولیداتی چون قرص ،عصاره و کپسول بره موم از محصولات جانبی گروه قره داغ در عرصه بازار بره موم می باشد.

خرید عصاره ی بره موم

برای خرید انواع عصاره ی بره موم و میزان درصد ان میتوانید با ما در ارتباط بوده و عصاره مورد نظر خود را پس از انتخاب خریداری کرده و مصرف نمایید.تعداد عصاره های موجود از بره موم در بازار دو نوع است الکلی و آبی که برای خوراکی استفاده می شود و هم دارویی،در ضمن در صورت داشتن حساسیت به عصاره بره موم از مصرف آن پرهیز کرده و با پزشک مشورت نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *