موم آجدار عمده

آیا از موم و فراورده های آن استفاده کردید؟ موم طبیعی زنبورعسل تقریبا در همه ی صنعت ها کم وبیش استفاده میشود.این موم با حساسیت و حتی مواد بهتر از خود عسل نیز استخراج شده و برای سالهای زیادی میتواند آشیانه ی زنبورعسل باشد.انسان ها بعد از شناخت کافی این ماده تقریبا در هر جایی نیاز به ماده ی ارگانیک و نزدیک به ساختمان موم باشد از این محصول استفاده میکنند.

 

موم آجدار عمده

برای خرید موم ورق آجدار تماس بگیرید 09145394274-09126832367

موم عسل طبیعی

زنبورهای عسل تنها حیوانی هستند که محصولات خود را از طریق غده های متعدد موجود در بدن خود وجود دارد استخراج میکنند.یعنی این حکمت الهی نشان میدهد زنبورعسل در طول زندگی خود از همه جای بدن خود برای ساخت مواد خوراکی و غیر خوراکی که از ان هم داروهای مختلفی تولید میشود،استفاده میکند.غده های موجود در بدن زنبور به شکل زیر است:

 

1-هشت عدد غده ی زیر شکمی (برای ساخت موم به کار میرود)

2-غده ی موجود در سر(برای تولید ژل رویال)

3-غده ی مربوط به تولید آنزیم جهت تغلیظ نمودن عسل که در سر آن قرار دارد

4-غده ی انتهای شکمی (برای تولید زهر به کار میرود)

 

اگر دقت کنید در واقع بدن زنبور به عنوان یک کار خانه ی عظیم از تولید مواد ناب در اندازه ی بسیار کوچک میباشد.بین همه ی این غده ها مومساز بیشترین زحمت را برای ساخت موم نقش ایفا میکند.

چگونگی استفاده از موم آج دار

موم زنبورعسل در استفاده های صنعتی چندان نیازی به تصفیه و پاکسازی ندارند ،و مومهای ورقه ای از این نوع هستند.برای استفاده از موم ورقه ای میتوان در ساخت دکورهای باستانی و یا انواع تزئین و شمع های سنتی و نوین استفاده کرد.برخی حتی از ان بجای موبرهای شنعتی استفاده میکنند که این نوع استفاده نیز میتواند مزایای زیادی داشته باشد.اصل ساخت موم ورقه ای برای قاب های زنبورها بوده که این حشرات زحمتکش دیگر نیازی به ساخت موم در هسته ی شان نداشته باشند.

 

ابعاد موم ورق آجدار

اندازه ی موم های ورقه ای و اج شده چقدر هست؟این سوالی هست که اکثر افراد حتی برخی زنبوردارها نیز میپرسند.دستگاههای موم اج کن وظیفه ی آج کرده موم ها را به عهده دارند و از این طریق هر اندازه ی دلخواهی را میتوان به دست آورد.ولی به خاطر نیاز زنبورها به موم اغلب به سه مدل زیر که اندازه ی استاندارد دارد تولید میشود.

 

1-برای کندوهای اشمیت(10*40)

2-کندوهای لانگستروت(19*40)

3-کندوی طرح دادانت(35*40)

 

خرید موم ورق اجدار رنگ روشن

اگر برای خرید موم اجدار از نوع سرپولکی یا کیفیت مناسب هستید و به دنبال فروش گاه مطمئن میگردید،

گروه ما در خدمت شماست که فقط با یک تماس میتوانید محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *