فروش انواع موم گرانول

آیا میدانستید برخی ماده علارغم ناشناخته بودن برای ما انسان ها بسیار مفید هستند ولی به خاطر عدم تبلیغات و قیمت بالای آن کمی ناشناخته هستند.یکی از مفیدترین ماده ها در کره ی زمین موم طبیعی است که زنبورعسل تولید میکند،موم ها اولین ماده ای هستند که در شروع زندگی زنبورها از شهدی که جمع آوری میکنند آن را تولید میکنند.

 

 

موم گرانول یا تصفیه شده

ما در طبیعت موم های مختلفی داریم و بحث این مقاله بیشتر بر روی موم زنبورعسل است،همانطور که از نامش پیداست موم گرانول یعنی برخی اقداماتی روی موم طبیعی انجام شده تا به این صورت در بیاید در واقع موم گرانولی همان موم طبیعی زنبور است که بعد از تصفیه(در چند مرحله) بیشتر به شکل لپه‌ای یا عدسی در اندازه های مختلف در آمده تا استفاده راحت‌تر و کنترل شده داشته باشد.

فروش انواع موم گرانول

این نوع موم کاربردهای بسیار بیشتری نسبت به تصفیه نشده دارد از جمله:
1-لوازم آرایشی مانند بالم لب
2- کرم‌های دست ساز
3-صابون دست ساز
4-داروسازی(روکش برخی داروه)5-در موارد بسیار کمتر جهت شمع سازی

توجه:موم گرانول اغلب با استفاده از تجهیزات بسیار پیشرفته مورد تصفیه قرار گرفته و از گرانترین نوع موم در بین حالت های مختلف موم است،زیرا این نوع از فرآوری موم برای کاربردهایی مورد استفاده است که نیاز به بهداشتی بودن و استرلیزه بودن موم ضرورت داشته باشد.

 

فروش انواع موم گرانول

بیزواکس یا beeswax

با توجه به افزایش روز افزون کاربردهای موم طبیعی اشکال مختلفی از موم در شرکتهای تصفیه کنی موم طبیعی تولید میشود.یکی از این شکلهای بسیار محبوب و پر کاربرد بیزواکس یا beeswax که در بازار به موم آجری نیز معروف است.اکثر این مومها برای صنایع بزرگ که در زمینه ی ساخت محصولات بهداشتی به صورت انبوه هستند به کار میرود.یکی از معروفترین شکل های موم اجری داشتن حالت مستطیلی است.
برخی خصوصیات این موم عبارتند از:
1-وزن یک یا دو کیلویی
2-دارای آرم bees wax
3-مستطیلی یا مربعی میباشد

 

موم طبیعی رنگی و غیر رنگی

از دیگر حالت های مختلف موم طبیعی موم اج شده یا ورقه ای هست که این ماده پس از تصفیه ی اولیه توسط دستگاهی به نام آج موم کن به صورت ورقه ای در می آید.ورق های به دوصورت تمام تصفیه و نیمه تصفیه شده ساخته میشود.از موم های نیمه تصفیه شده بیشتر برای ورق موم در قاب عسل زنبورستان های استفاده میشود و از موم ور تمام تصفیه شده جهت تولید ورقه های رنگی جهت ساخت شمع های تزئینی مورد استفاده قرار میگیرد.

 

فروش انواع موم گرانول

عمده فروشی موم طبیعی تصفیه شده

موم های طبیعی تصفیه شده در انتهای خط به دو صورت هستند:
1-موم گرانول سفید
2-موم گرانول زرد
هر دو دارای ماهیت یکسانی بوده و بنا بر سلیقه ی شخصی از هر کدام استفاده میشود و هیچ کدام نسبت به یکدیگر دارای ارزش بالاتری نیستند.
در کشور ما اکثر موم های گرانول به صورت وارداتی هستند،ولی اخیرا به خاطر کاربردهای افزایش یافته برخی از شرکت های دانش بنیان اقدام به وارد کردن دستگاههای تولید این نوع موم کرده اند و سالانه حجم زیادی از موم گرانول را تولید و در بازار عرضه میکنند.برای خرید انواع موم (عدسی،کلوخی و..)با ما تماس بگیرید.

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *