فروش عسل بابونه

گیاه بابونه باتوجه به گفته ی اهل طب سنتی خاصیت چندانی ندارد اما زمانی که در معرض و استقبال زنبورعسل قرار بگیرد این گیاه کم خاصیت را تبدیل به یک گیاه پر خاصیت می کند زیرا زنبور با استفاده از شهد و گرده ی این گیاه تغذیه کرده و در کندو این شهد را به عسل تبدیل می کند وعسلی که از این گیاه به دست می آید عسل بابونه می گویند.

ویژگی های فیزیکی عسل بابونه

عسل بابونه جزو عسل های بهاری بوده و معمولا این عسل ها در اواخر اردیبهشت برداشت می شود.عسل بابونه دارای رنگ روشن و مایل به زرد میباشد همچنین دارای طبع ملایم و معتدل است.همانطور که اشاره شد خود بابونه خواص درمانی آنچنانی ندارند اما عده ای نیز بر این باور هستند که دمنوش آن فوق العاده آرام بخش می باشد.لذا عسل بابونه نیز به طبع گیاه برگرفته از آن دارای خاصیت آرام بخشی بوده و از آن به عنوان ضد استرس و اضطراب استفاده می شود.عسل بابونه این روزها به دلیل زیاد شدن فشارهای استرس زا طرفدار زیادی پیدا کرده و تقاضا برای آن زیاد شده است.

خواص عسل بابونه

عسل بابونه خواص زیادی داردکه در اینجا به تعدادی از آن اشاره می کنیم.
1-کمک به بی خوابی
افرادی که از درد استرس خوابشان نمی گیرید می توانند با مصرف عسل یا همراه با چای بر این مشکل غلبه کنند عسل بابونه مستقیما سیستم های عصبی را درگیر کرده و آنها را از فشار جسمی حفاظت می کند و بعد از مدت کوتاهی موجب می شود فرد خواب راحتی داشته باشد.همچنین پس از کنترل استرس فرد دیگر اضطراب نخواهد داشت.
2-کاهش درد معده
یکی از خصوصیات همه ی عسل ها داشتن خاصیت ضد التهابی می باشد.لذا افرادی که ناراحتی و یا زخم معده دارند میتوانند به صورت دوره ای از عسل بابونه استفاده کرده و خود را از شر امراض معده،سرگیجه،تهوع،مسمومیت و سوهاضمه را کنترل و درمان کنند.
3-تسکین کننده ی درد
همه خصوصیات عسل بابونه در حوزه ی تسکن دهندگی می باشد.لذا برای بهره مندی از این خاصیت شما می توانید با ترکیب چای و یک قاشق عسل بابونه درد خود را تسکین دهید.
4-کنترل بیش فعالی بچه

در صورتی که فرزند شما بیش فعال باشد میتوانید ازعسل بابونه برای درمان این مرض استفاده کنید در صورتی که فرزند شما حساسیت یونجه نداشته باشد می تواند ازعسل بابونه استفاده تا او را آرام کند

فروش عسل بابونه و خالص را از بخواهید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *