فروش عسل دارویی


فروش عسل دارویی … امروزه از برخی مواد طبیعی و معدنی به جای مصرف عادی به عنوان دارو در طب سنتی استفاده می شود.عسل طبیعی نیز یکی از محصولاتی هست که امروزه با ترکیب آن و یا به تنهایی از آن در درمان انواع بیماری از آن استفاده می شود.در ادامه به برخی از ترکیبات عسل در درمان بیماری به آن اشاره می کنیم.

  • خواص دارویی عسل
  • خرید عسل دارویی از کجامقدور هست
  • ترکیب عسل و دارچین

خواص دارویی عسل

از زمانهای قدیم تا قرن معاصر تمامی حکیم هایی که زنده بودند از خواص دارویی این ماده ی ارزشمند اطلاع داشتند و با توجه به تجربیات خود در درمان بسیاری از بیماری ها از عسل استفاده می کردند.اصطلاحا طبابتی که آنها انجام می دانند طب سنتی گفته می شد.از طرفی درمان سنتی با عسل یا به اصطلاح عسل درمانی از جمله آموخته‌های طب سنتی به‌ شمار می‌آید که با علم جدید نیز به اثبات رسیده است.بشر برای هزاران سال است که از عسل به عنوان دارو برای درمان انواع بیماری ‌ها اعم از درمان انواع زخم‌ها،سوختگی ها،بیماری های معده و کلیه،تقویت بینایی و اعصاب و بسیاری از بیماریهای دیگر بهره می‌گیرد.

فروش عسل دارویی

در ادامه به تعداد انگشت شماری از آنها اشاره می کنیم. امروزه با توجه به شکوفا شدن و پیشرفت علم طب سنتی بزرگان این علم براین اعتقاد هستند که مصرف عسل می تواند رطوبت ها حبس  شده را از عمق بدن دفع کند. همچنین این ماده ی ارزشمند و بسیار مغذی قادر بر درمان و پیشگیری از انسداد عروق، درمان سنگ های کلیه و کیسه صفرا می باشد.همچنین در بسیاری از کتب سنتی اشاره شده است در درمان بیماری با استفاده از عسل ،مخلوط عسل و سرکه یکی از قویترین دارو در درمان انواع بیماریهای لثه و زخم های دهانی می باشد که پزشکان سنتی به کرات به آن توشیه می کنند.

مخلوط روغن گل سرخ و عسل

مخلوط روغن گل سرخ و عسل یک ترکیب بسیار مقوی برای درمان سرفه های مکرر می باشد که طب سنتی توشیه می کند ودر سلامت ریه کمک شایانی می کند.

یکی دیگر از ترکیبات معجزه آسا ترکیب عسل و نمک بوده که مصرف عسل با نمک برای رفع کبودی ناشی از ضربه بسیار موثر است. لازم به ذکراین خوراکی شیرین می تواند محرک اشتها برای کودکان باشد، ولی مصرف  بیش از حد آن منجر به قولنج روده در سنین پایین شود.

فروش عسل دارویی

عسل طبیعی یک اسیاب بسیار قوی در هضم و جذب غذا بوده و برای انواع مشکلات روده ای مزمن و عفونتی مثل یبوست، زخم های اثتی عشر یا و ناراحتی های کبد، بسیار مفید می باشد.

عسل طبیعی یک درمان بسیار خوب و شناخنه شده برای سرماخوردگی و ناراحتی ها و عفونتهای دهان و گلو و برونشیت می باشد.این اثر جدا از خاصیت ضد باکتری مربوطه به اثر آرام کنندگی و تسکین دهندگی فروکتوز موجود در عسل می باشد.

خرید عسل دارویی از کجا مقدور هست؟

در کشور ما زنبورداران زیادی هستند عسل طبیعی تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند اما چون عسل یک ماده غذایی پر مصرف در کشور می باشد به طبع آن یکسری افراد سودجو از مصرف زیاد این ماده ی ارزشمند سوء استفاده کرده وعسل های تقلبی تولید وبه بازار عرضه می کنند و اعتماد مصرف کننده را نسبت به تولید کننده ی واقعی عسل نیز از بین می برند. گروه قره داغ با تعهدی که نسبت به خود و مشتریان خود دارد.اقدام به تولید عسل 100درصد طبیعی از بهترین مناطق شمالغرب کشور( توسط زنبورداران با تجربه) که دارای بیشترین پوشش گیاهان دارویی می باشد عسل برداشت می کند و در اختیار مصرف کننده قرار می دهد تا در درمان انواع بیماری خود استفاده کند.

ترکیب عسل و دارچین

در طب سنتی به فواید دارچین به وفور اشاره شده است از طرفی ترکیب عسل و دارچین که یک ترکیب جدید و بسیار قوی می باشد در درمان انواع بیماری می توان استفاده کرد که در زیر به تعدادی از انها اشاره می کنیم.

ترکیب این دو ماده ی قوی می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را کاهش دهد و تاثیر زیادی در درمان فشار خون بالا و کاهش کلسترل بد خون (LDL) می دارد.

مخلوط عسل و دارچین دارای ویژگی های درمانی خاصی هستند که می تواند برای درمان انواع عفونت های پوستی مفید باشد. هر دوی این ماده توانایی مبارزه با باکتری ها و کاهش التهاب را دارند.

از دیگر خواص درمانی این ترکیب می توان به درمان سوختگی و درمان زخم پای دیابتی نام برد.

نکته:در ساخت ترکیب عسل و دارچین از پودر دارچین به اندازه ی 50گرم در یک کیلوگرم عسل استفاده شود تا تاثیر آن را ببینید.درصورت استفاده برای هر نوع بیماری جهت ساخت این ترکیب حتما با یک طبیب سنتی مشورت نمایید.

فروش عسل دارویی

{تجربه و دیدگاه خود را در خصوص عسل درمانی با ما در میان بگذارید}

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *