گرده گل جزو خوراکی هست که هیچ گونه ماشینی در برداشت آن سهیم نیست این ماده توسط زنبورعسل با پیچیده گی های خاصی برداشت می شود.لذا گرده گل جزو قویترین غذا و داروی طبیعی برای همه ی افراد الاخصوص ورزشکاران می باشد.

فروش گرده گل دارویی
  • میزان انرژی گرده گل و استفاده آن توسط ورزشکاران

میزان انرژی گرده گل

مقدار انرژی موجود در گرده گل بستگی به محتویات آن دارد.اگر ساختار گرده را بررسی کنیم حدود 40درصد کربو هیدرات،35 درصد پروتئین و ویتامین و درصدهای کمی آب،چربی و دیگر مواد معدنی می باشد.پس عدد ثابتی برای انرژی به راحتی نمیتوان برای گرده حساب کرد.این ماده به قدری انرژی دارد که به صورت تجربی اکثر ورزشکارهای حرفه ای به این انرژی آگاه هستند.طبق اطلاعیه ای از طرف وزارت ورزش انگلیس ورزشکارانی که از گرده گل به طور مستمر استفاده می کنند 30الی 60درصد انرژی و استقامت بیشتری نسبت به بقیه ورزشکاران هم تراز خود دارند.برخی از ورزشکاران حتی در المپیک که مقام های نخست را از آن خود کرده بودند،بعد از گذشت زمانی مصرف گرده ی گل را در مکمل های غذایی خود را فاش کرده بودند(به گزارش وزارت ورزش انگلیس).

در مصاحبه ای با یکی از مربی های بدن سازی در مورد گرده گل اضحار کرده است،مصرف مداوم این ماده ی شگفت انگیز باعث اقزایش 25درصدی توان در ورزکارهای عادی شده و موجب سرحالی و پر انرژی شدن آنها می شود و اینکه گرده از نظر تقویت قوای جسمی اثبات شده هست و توسط ورزشکاران به وفور استفاده می شود.

یکی از مزیت های گرده گل این است که کاملا سالم و ارگانیک بوده و توسط خود زنبور برداشت می شود و هیچ دخالت انسانی و در ساخت آن وجود ندارد. حتی یک دانشمند زیست شناسی آلمانی گرده گل را بهترین ماده برای تقویت انرژی و بدنسازی در روی زمین می داند.از این خاصیت ارگانیک و فواید بسیار زیاد در انواع مکمل های ورزشی و دوپینگی استفاده می شود.

فروش گرده گل دارویی

گرده گل توانایی تامین انرژی سلولهای مرده و در حال مرگ را دارد و از زوال آنها جلوگیری می کند.این امر در گرده باعث می شود کسی که گرده مصرف می کند طول عمر بالایی داشته باشد،طبق تحقبق در یکی از روستاهای کشور روسیه که عده ای از افراد به شغل زنبور داری مشغول بودند عمر بالای 100 سال داشتند و باز هم مشغول به کار بودند و از بیماری هم مصون بودند.علت این عمر بالا را مصرف زیاد گرده گل در این روستا اعلام کردند.پس اگر همه ی ما از خواص شگفت انگیر گرده مطلع شویم از مصرف آن غافل نمی شویم.

در صورت استفاده از گرده برای ورزشکاران و ساخت مکمل از شیر و دیگر مکمل ها حتما در مورد مقدار هرکدام با یک مربی و یا طب سنتی مشورت نمایید.

فروش گرده گل دارویی
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *