خریدار بره موم عمده

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgb(53 19 234 / 30%), 0 0 20px rgba(64, 255, 24, 0.1) inset” align=”;” ]

مصرف کنندگان یا خریداران بره موم در تهران چه کسانی هستند؟

بره موم چگونه در شرکت های داروسازی استفاده میشود؟

بره موم چیست؟

زنبور های عسل حتی وجود یک شکاف یا سوراخ در کندو را تحمل نمی کنند.لذا برای اینکار حتی کوچکترین سوراخی که در کندو ایجاد شود،زنبور های زیادی به سمت آن سوراخ هجوم آورده و ان قسمت را پر کنند.این ماده ای که زنبور به وسیله آن، سوراخ ها و شکاف های درونی یا حاشیه ای کندو را پر می کند، بره موم نام دارد.

 

در کجا از بره موم استفاده میشود؟

یکی از عجیب ترین کارهای زنبورعسل در کندو داشتن یک ورودی و خروجی میباشد.این اتفاق دلایل زیادی داشته و در صورت داشتن دو ورودی یکی از آنها را پر میکنند.دلایل داشتن یک ورودی برا کندو عبارتند از:
۱-جلوگیری از ورود دشمن
۲-کنترل ورودها و خروجها
۳-کنترل دمای کندو
تمامی مراحل بستن و یا گشاد کردن درب ورودی کندو از طریق بره موم کنترل میشود و از این ماده در قسمت های مختلفی همچون:
۱-دیواره ی کندو
۲-اطراف قاب عسل
۳-درب ورودی
۴-داخل حجرهای لاروها

 

نحوه ی تولید بره موم به مقدار زیاد

زنبورهای عسل برای زندگی خود هر چیزی را به اندازه و لازم جمع اوری میکنند و در صورت عدم نیاز اقدام به جمع اوری نمیکنند.بره موم نیز پس از رفع نیاز متوقف شده و زنبورها به کندو باز میگردند.اما گاها به خاطر تقاضای زیاد لازم است تا زنبوردارن برای برداشت برهموم زیاد دست به روشهای ساده ای بزنند تا زنبورها احساس کنند هنوز برای کندو این ماده لازم است.از دو روش بسیار ساده برای اینکار میتوان استفاده کرد:
۱-تله ی بره موم
۲-استفاده از تخته ی شیاردار

روش اول و متداول

روش اولی (تله بره موم)بسیار مرسوم بوده و در اکثر شهرها استفاده میشود، این وسیله شباهت بسیار زیادی به تله گرده گیر دارد،منتها محل قرار گیری و شکل آن بسیار با هم فرق دارد تله ی بره موم جعبه های مکعب مستطیلی که باید در مقابل دریچه پرواز قرار بگیرند. در این وسیله شیاری برای تهویه هوا و همچنین محلی برای تردد زنبور ها در نظر گرفته شده است تا زنبورها احساس سردی یا نور را ببینند و همچنین دو شیار بسیار باریک نیز در تله بره موم قرار داده شده است. مشابه آنچه در تخته شیار دار اتفاق می افتد، زنبور ها این دو شیار را به وسیله بره موم پر می کنند.
نکته:با افزایش برداشت بره موم کیفیت ان کاهش پیدا کرده و در نهایت از گل و دیگر مواد به درد نخور برای اینکار استفاده میکنند.

 

خریدار بره موم عمده

خریدار بره موم در تهران

[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”right” ]

شرکت های زیادی از جمله داروسازی و صنایع بهداشتی و سلامت مشتریان بزرگ بره موم در شهرهای بزرگ خصوصا تهران میباشد.این شرکت های با خریداری بره موم از بنکداری ها و یا شرکت های تامین کالا که مخصوص خرید های بزرگ در تهران هستند،خریدار این ماده بسیار با ارزش میباشد.لذا برای خرید یا فروش بره موم با قیمت مناسب با ما در ارتباط باشید.

خریدار بره موم عمده

خریدار بره موم در کردستان

استان کردستان به خاطر داشتن کوهستان های بلند و آب و هوای بسیار سرد زمستانی موجب شده تا اکثر زنبورهای این منطقه برای سالم ماند در سرمای سوزان این منطقه از درختان این استان مخصوصا درخت بلوط بره موم خود را برداشت میکنند ودر قسمت های لازمه استفاده میکنند.این استان با داشتن بیش از هزاران نفر در شغل زنبورداری یکی از تولید کننده های بزرگ بره موم میباشد.برای خرید یا فروش بره موم در کردستان یا برهموم کردستان با ما در تماس باشید.

خریدار بره موم

عسل طبیعی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *