خریدار موم طبیعی


خریدار موم طبیعی

موم در زنبورداری چه کاربردی دارد؟؟موم طبیعی بهتر است یا موم مصنوعی؟ موم ها در واقع نقش اصلی را در زندگی زنبورعسل دارند و بدون این ماده هیچگاه زندگی زنبورها ادامه نخواهد داشت.موم طبیعی علاوه بر نقش اساسی در کندو یک بازار بزرگ در جهان بوده و سالانه حجم زیادی از این محصول در بازار داخل و جهانی به فروش می رسد.

خریدار موم طبیعی

موم برداشت شده به روش خورشیدی

یکی از مشکلات تهیه ی موم خالص و ارگانیک جداسازی موم از عسل میباشد

برای همین کار از روش های بسیار زیادی استفاده میکنند و هر کدام نسبت به هم

مزایا و معایبی دارد.اینجا به یکی از روش های قدیمی جهت اینکار اشاره میکنیم.

 

استخراج موم طبیعی به رو خورشیدی

در این روش از یک دستگاه موم ذوب کن برقی یا خورشیدی استفاده میکنند و كافي است دما تا 68 الي 75 درجه سانتيگراد بالا رود تا موم را به حدي مايع كند كه به آساني در موم ذوب كن خورشيدي ذوب شود.

اما این روش یکسری مزایا و معایبی به شکب زیر دارد.

 

1-کیفیت موم در این روش با بهترین کیفیت خروجی می دهد.

2- اين روش تنها 75% در شان هاي قديمي موثر است

3-بهترین روش برای ذوب كردن سرپوش ها يا شان هاي

جديد به كار مي رود ،ولی براي شان هاي قديمي موثر نيست

قیمت موم کلوخ چقدر است؟

کیفیت موم های تولید شده بستگی شدیدی به نوع پوکه و کیفیت آن میباشدالبته نوع استخراج موم از شانها نیز در این قضیه خالی از لطف نیست.یکی از تاثیرات مهم در تعیین قیمت و فروش آن رنگ و میزان خالص بودن موم است که رنگ زرد بالاترین قیمت را در بین سایر موم ها دارد.موم طبیعی در صورت خالص و بدون مواد افزودنی بودن قیمتی معادل با 95الی 100قیمت دارد و برای خرده حدود 105 الی 110 قیمت خواهد داشت.

خریدار موم طبیعی

خاصیت موم طبیعی

موم طبیعی بیشترین خاصیت و کاربرد خود را در کندو نشان میدهد و این خاصیت میتواند در دیگر مواد ساخته شده توسط انسان نیز خود را نشان دهد.موم عسل به علت نداشتن قابلیت حل شدگی در معده بدون هضم شدن از معده خارج شده و دفع می شود،اما از موم طبیعی در ایران فقط در کرم ها ی دست ساز و صنعت شمع سازی استفاده میشود.اما در سراسر جهان از موم در صنایع بسیار زیادی استفاده شده و نتیجه ی بسیار خوبی از آن گرفته شد.

خریدار موم طبیعی

خرید موم کلوخ و قالبی

گروه ما در زمینه ی مشتقات عسل طبیعی اعم از گرده گل ،ژل رویال ،بره موم و موم طبیعی فعالیت گسترده داشته و توانایی تامین موم طبیعی در حجم زیاد با قیمت مناسب برای مصرف کننده دارد.جهت خرید و یا مشاوره با ما در تماس باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *