خریدعسل آویشن


خریدعسل آویشن

کشور ما یکی از منبع غنی از گیاه آویشن بوده که در زمان گلدهی زنبورداران زیادی از شهد و گرده ی آن برداشت کرده و عسل خالص و یا ترکیب بیشتری از گیاه آویشن را به می آورند.این عسل سرشار از آنتی اکسیدا بوده که مصرف مداوم آن موجب تضمین سلامتی بدن خواهد شد.

عسل آویشن چیست؟؟

خریدعسل آویشن

افراد زیادی هستند که هنوز باور ندارند یک عسل نمی تواند از یک گل خاصی باشد و این نظر از این افراد قابل پذیرش هست چون زنبورهای عسل در طبیعت از همه ی گلها استقبال میکنند و از همه مهمتر برای تکمیل فرایند عسل سازی نیاز است از گرده های متعدد استفاده شود.لذا در هر محلی که غالب یک گیاه بیشتر از بقیه باشد و گرده همهان گیاه نسبت به دیگر نباتات زیاد باشد به عسل حاصل شده اسم همان گیاه را اخنصاص می دهند.

حال این درصد می تواند از 40تا 70درصد متغیر باشد.عسل آویشن نیز یکی از عسل های بومی و تک گل خاص کشورمان بوده که از گیاه بسیار معطر و پرخاصیت به نام آویشن به دست می آید.این گیاه از تیره نعناییان و از شناخته شده ترین گیاه ایرانی می باشد.عسل آویشن از بیشترین آنزیم موجود در گل آویشن به دست آمده و برای انواع بیماری و تسریع در درمان کمک زیادی می کند.



خاصیت عسل آویشن

در طب سنتی و حتی نوین این گیاه بسیار کاربرد داشته و از دمنوش گرفته تا عرق آویشن در صنایع مختلف غذایی و دارویی به کار میرود.عسل آویش نیز به طبع این گیاه و ویتامینهای موجود درآن در درمان بسیاری از بیماری ها به کار می رود.عسل آویشن با ویتامین‌های A،  B‌ و E‌ که داردبسیار مغذی بوده و برای درمان انواع سرطان و بیماری‌های عفونی مثل آسم و سرماخوردگی نیز مورد استفاده می شود.

خریدعسل آویشن

از خواص عسل آویشن برای بدن میتوان گزینه های زیر را نام برد:

*بهبود عملکرد معده و کاهش التهاب آن

در صورتی که کرم های موجود در معده و روده کارایی خود را به درستی انجام ندهند، موجب می شود دیواره های معده خشک شود و باعث ایجاد التهاب و سوزش می شود که بامصرف عسل آویشن دیواره های معده نرم شده و محل زخم را فورا درمان خواهد کرد.در صورتی که با سیاهدانه مصرف شود اثر آن دو چندان خواهد بود.



نحوه ی تهیه ی عسل آویشن

برای تهیه ی عسل آویشن میتوان از زنبوردار مطمئن و یا افراد و یا فروشگاههای تخصصی کمک گرفت ولی گروه قره داغ با داشتن زنبوردار با وجدان در شمالغرب کشور شهرستان خوی که مهد گیاه آویشن است عسل خالص برداشت کرده و به مشتریان خود ارائه می کند.در صورت نیاز به عسل آویشن با ما در ارتباط باشید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *