عسل ماده خوارکی است که برای سلامتی بدن بسیار اهمیت داشته و استفاده روزانه آن می تواند بدن را در حالت ایده آل نگه دارد. عسل طبیعی کوهستانی دارای خاصیت های بسیاری بوده و از آن جایی که به طور طبیعی تهیه می گردد برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می گردد. کندو داران در شهرهای مختلف زنبورهای عسل را پرورش داده و عسل های طبیعی را به بازار عرضه می دارند که شناخت عسل طبیعی می تواند در خرید مناسب بسیار تآثیر گذار باشد. شهرهای کوهستانی کشور دارای عسل های مرغوب بوده و آن را به بازار عرضه می دارند.

خرید انواع عسل طبیعی کوهستانی

انواع عسل طبیعی اعلا

انواع عسل طبیعی اعلا انواع عسل طبیعی اعلا در شهرهای کوهستانی کشور تولید شده و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. مواردی که در مورد عسل باید مد نظر قرار گیرد به قرار زیر است:

  1. رس بستن عسل: عسل طبیعی به دلیل ندیدن حرارت اگر در محیط سرد قرار بگیرد سفت شده و در اصطلاح رس می بندد. با یک بار حرارت دیدن این مسئله حل شده و تکرار نمی شود.
  2. غلظت : برخی از افراد تصور می کنند که عسل طبیعی حتما باید غلیظ باشد در حالی که این مسئله مربوط به شرایط مختلف مناطقی است که عسل در آن تولید می گردد.
  3. رنگ : مسئله رنگ نیز مانند غلظت می باشد به این معنی که منطقه و نوع گل و در رنگ عسل بسیار موثر بوده و از زرد تا قهوه ای پررنگ متغیر است.

عسل در فصل های مختلف می تواند تولید گردد و در اختیار مشتریان قرار گیرد.

همه چیز راجع به عسل طبیعی کوهستانی

عسل طبیعی کوهستانی دارای ویژگی های دارویی فراوان بوده و می تواند در سلامت بدن نقش به سزایی داشته باشد. کندو داران حتی در فصل های سرد سال با پرورش زنبورهای عسل، عسل مرغوب تهیه کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهند.

برای تشخیص عسل مرغوب از تقلبی راه های متفاوتی وجود دارد:

  • بو: اگر عسل در ظرف در بسته نگه داری شود بعد از مدتی که در ظرف باز شود بوی خالص طبیعت را می دهد.
  • طعم: عسل طبیعی طعم شکر نمی دهد و زمان استفاده از آن علاوه بر شیرینی خاص آن یک طعم به خصوص نیز با خود دارد.
  • اگر عسل را در ظرف آب سرد بریزیم به طور عمودی ته نشین شده و در آب حل نمی شود و در حالی که عسل تقلبی در آب حل می گردد.

علاوه بر راه های ذکر شده باید توجه داشت که این محصول را از فروشگاه های معتبر خریداری نمود تا محصولی را که مورد استفاده قرار می دهیم از کیفیت لازم برخوردار باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

1 دیدگاه

  • […] خریدعسل اسطوخودوس،،،، در طبیعت با توجه به متنوع بودن گیاهان ،عسلهای موجود نیز متنوع است وهرکدام دارای خاصیت درمانی بی نهایتی هستند که توسط اطبا و افراد عادی در درمان بیماری های خاص مورد استفاده قرار می گیرد ودر اینجا به بررسی خصوصیات گیاه اسطوخودوس وعسل آن می پردازیم. […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *