خرید موم عسل عمده


خرید موم عسل عمده

یکی از منابع معتبر و تایید شده برای تهیه ی موم طبیعی زنبوردار محترم کشورمان است ،اما هر زنبورداری به خاطر برداشت عسل خود به صورت خام هر پوکه ای که به جا میماند به عنوان منبع دوم برای تولید عسل میباشد.زنبوردارها برای جلوگیری از موم بافی زنبورها مجددا پوکه را در کندو گذاشته و زنبورها دوباره بر روی این پوکه ها عسل تولید میکنند.پس راه درست برای تامین عسل به مقدار زیاد زنبوردار نمیباشد.

 

خرید موم عسل عمده

خرید اینترنتی موم طبیعی

یکی از مقرون به صرفه ترین راه خرید موم عسل استفاده از اینترنت بوده و قطعا خرید به این روش مزایای زیادی را به همراه دارد:

۱-جلوگیری از اتلاف وقت

۲-تنوع محصول زیاد

۳-خرید از نقاط مختلف ایران حتی جهان

۴-تهیه ی موم طبیعی به مقدار زیاد

در ایران اکثر شرکت های بزرگ دارای یک سایت در فضای اینترنت داشته و شبانه روز تبلیغ میکنند و افراد مختلف در طور روز از طریق همین سایت ها با فروشنده ی موم تماس گرفته و موم خود را خریداری میکنند.

اما چند معایب دیگر خرید اینترنتی وجود دارد که در ادامه بررسی میکنیم:

۱-موم عسل یک محصول ارگانیک بوده و حتما برای خرید باید بوی و عطر آن را بچشیم تا از سالم بودن آن مطمئن شویم

۲-امکان چونه زدن وجود ندارد

۳-امکان کلاهبرداری و سایت های فروش دروغین زیاد می باشد.

نکته :سعی کنید هنگام تهیه ی موم طبیعی از طریق اینترنت با فروشنده تماس گرفته و در مورد موم عسل چند سوال بپرسید که در صورت صحیح بودن اقدام به معامله نمایید.

 

خرید موم عسل عمده

خریدار عمده موم طبیعی

موم عسل طبیعی به خاط کاربرد های محدودی که دارد افراد و زنبوردار کمتری در این حوزه مشغول خرید و فروش موم هستند.لذا شرکت ها و فروشنده های محصولات زنبورعسل بیشتر خریداران موم عسل هستند. شرکت های آرایشی ،کشتی سازی ،لوازم بهداشتی ،پزشکان سنتی ،تولید کنندگان محصولات دستی و عطاری ها مشتری دائمی و استفاده کننده های موم عسل میباشند. اما گروه قره داغ به لحاظ قدرت فروش بالا سالانه دهها تن موم در بازار داخل به فروش میرساند و از زنبوردارانی که خواستار فروش موم خود هستند میتوانند موم خود را به گروه ما بفروشند.جهت اینکار بهترین راه تماس با مشاورین گروه قره داغ هستند.

موم طبیعی تصفیه شده و کاربرد آن

تمامی مومهای طبیعی برای استفاده در صنایع مختلف باید از نوع تصفیه شده و خالص باشد لذا موم طبیعی باید طبق خصوصیات زیر باشد.

۱-موم زرد و دارای بوی مطبوع

۲-تصفیه شده و بدون مواد اضافی باشد

۳-سطح صاف و در برابر ضربه مقاوم نبوده و شکننده باشد

خرید موم عسل عمده

توجه:برای خرید و تامین موم طبیعی به مقدار زیاد با قیمت مناسب با ما تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *