خرید پروموتور ال

ویتامین‌ها مواد اولیه موردنیاز زنبور برای تولید عسل با کیفیت به جای گرده است، همانطور که می‌دانید در فصل زمستان زنبورها قادر به دریافت گرده کافی و مورد نیاز برای تامین مواد مغذی و ویتامین‌ها نیستند، به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم زنبورداران از خرید پرومتور ال مکمل جایگزین گرده استفاده کنند.

چرا باید از پرومتور ال مکمل استفاده کنیم؟

ویتامین ها ریزمغذی‌هایی ضروری هستند که از طریق نقش پیش سازهای آنزیمی، نقش مهمی در حفظ متابولیسم داخلی، برای رشد مناسب زنبور دارد. از مهم‌ترین ویتامین‌ها می‌توانیم به ویتامین B اشاره داشته باشیم که معمولا از منابع غذایی گیاهان تامین‌می‌شود.
این محصول جایگزینی مناسب برای انواع ویتامین‌ها مورد نیاز زنبور عسل است که در کمترین زمان نیازهای کندو را برطرف خواهد کرد.

مواد مغذی موجود در این محصول

۱٫ ویتامین A
۲٫ ویتامین D
۳٫ ویتامین E
۴٫ ویتامین های B
۵٫ ویتامین C

مزایای مصرف مولتی ویتامین زنبور عسل

۱٫ این محصول یکی از بهترین مکمل‌های زنبور عسل برای افزایش تخم ریزی است، درصورتی که میزان تخم‌ریزی در کندوهای شما کم است، مصرف آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
۲٫ مصرف به موقع مولتی ویتامین باعث افزایش تولید عسل با کیفیت در کندو خواهد بود، درصورت استفاده از آن در کمترین زمان ممکن تولید عسل به چند برابر خواهد رسید.
۳٫ درصورت کامل بودن روند مصرف مولتی ویتامین، امکان ایجاد انواع بیماری‌های کندو عسل همچون کنه واروآ کاهش پیدا خواهد کرد.
۴٫ حالت مایع محصول باعث استفاده آسان و سریع آن در ساخت خمیر و شربت تقویتی زنبور عسل خواهد بود، همچنین این مایع مقاومت بالایی در برابر میکروب داشته و به هیچ عنوان تاثیرپذیر نیست.

نکات استفاده از مولتی ویتامین زنبور عسل

برای بهره‌ مفید از این محصول باید از نکات مصرف پیروی کنید، برای مثال می‌توانیم به رعایت دما مناسب بین ۲۰ تا ۳۵ درجه سانتی گراد، جلوگیری از برخورد نور مستقیم آفتاب مانند نور خورشید در تابستان، استفاده کیک گرده به همراه مولتی ویتامین، مصرف مولتی ویتامین به صورت شربت اشاره داشته باشیم.
همچنین در زمینه نگهداری محصول شما باید دقت کنید که محصول حتما در یک مکان خشک و خنک نگهداری شود.

 

خرید پروموتور ال

متد به کارگیری این محصول

شما از این محصول نه تنها به عنوان یک جایگزین گرده بلکه به عنوان مولتی ویتامین طیور نیز ۱ میلی‌لیتر در ۱ لیتر آب استفاده خواهد شد.

اما درصورتی قصد بهره‌مندی از محصول به عنوان جانشین گرده را دارید، می‌توانید از آن به عنوان یک خمیر استفاده کنید.
خمیر مولتی ویتامین با استفاده از ۲٫۳ کیلوگرم پودر شکر، ۶۰ میلی‌لیتر مولتی ویتامین، ۶۰۰ گرم عسل تولید خواهد شد.

سپس از خمیر به دست آمده می‌توانید به میزان ۱۰۰ تا ۱۵۰ گرم برای هر کندو استفاده کنید.
دقت داشته باشید که استفاده بیشتر از حد ازاین دارو خطرناک بوده و حداکثر در میزان تعیین شده، مصرف شود.

همچنین در زمان وجود شهد گل و گرده واقعی به هیچ عنوان از این مکمل بهره نگیرید؛ زیرا می‌تواند با عسل مخلوط شده و تغییر دهنده طعم عسل باشد.
درواقع بهترین زمان برای استفاده از این دارو بعد از برداشت عسل در فصل زمستان است،

زیرا دارو در این زمان باعث افزایش جمعیت کلنی و رشد صعودی زنبورهای عسل خواهد بود.

قیمت پرومتور ال در بازار ایران چقدر است؟

همانطور که می‌دانید این دارو برای زنبور عسل به عنوان یک مولتی ویتامین وارداتی شناخته می‌شود و با توجه به تورم بالای محصولات وارداتی اخیرا قیمت آن اندکی نسبت به قبل افزایش یافته است. اما جای نگرانی نیست شما از سایت ما به صورت مستقیم و با قیمت کمتری نسبت به سطح بازار قادر به خرید دارو اصل خواهید بود.

دقت داشته باشید که سایت ما به دلیل خرید آنلاین و مستقیم و کاهش هزینه فروشنده‌ها محصولات خود را زیر قیمت بازار به فروش می‌رساند،

اما متاسفانه برخی از افراد به فروش داروهای فیک در قالب اصل با قیمت متوسط خواهند پرداخت.
از پرومتور ال در بازار بسته بندی ها متفاوتی هست منتها باید از شرکت یا وارده کننده ی معتبری تولید شود تا به جای افزایش محصول متضرر نشوید.

جهت خرید اپی مایسین کلیک کنید

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *