خواص عسل طبیعی

 

خواص عسل طبیعی

 

از عسل طبیعی چه میدانید؟چند مدل عسل در طبیعت وجود دارد؟قطعا فهمیدن اینکه چند مورد عسل طبیعی در طبیعت وجود دارد کار غیر ممکنی است.یعنی ما به ازای هر گل و گیاهی که در روی زمین رشد کند و دارای گل و شهد مفیدی باشد زنبور ان را ملاقات کرده و از شهد ان بهره مند میشود.ولی به علت اینکه زنبورها برای جمع اوری شهد از گلهای مختلفی کمک میگیرد ممکن است یافت عسل تک گل بسیار نادر یا کمیاب است.برخی عسل هایی که به نام عسل تک گل در بازار وجود دارد طبق زیر است:

1-عسل آویشن

2-عسل گون

3-عسل گیشنیز

4-عسل مرکبات

5-عسل کنار

6-عسل زرشک و عناب

7-عسل بهارنارنج

 

عسل طبیعی و زنبورعسل

زنبورعسل به سختی فراوانی این مایع شیرین را از گلها استخراج و با فراوری بسیار پیچیده ای تبدیل به عسل میکند(این فرایند هنوز برای دانشمندن یک راز است).این مایع توسط زنبورعسل و برخی حشرات دیگر تولید شده و راه تولید ان نیز از طریق بالاآوری، فعالیت آنزیمی و تبخیر آب تولید می‌کنند. زنبورها عسل را در ساختارهایی از جنس موم به نام کندو ذخیره می‌کنند.همچنین این مایع شیرینی خود را از مونوساکاریدها، فروکتوز و گلوکز به دست می‌آورد و شیرینی نسبی آن به نام ساکارز است.زنبورهای عسل این محصول را صرفا برای مصرف و ذخیره ی خود برداشت میکنند ولی غافل از آن نسیب انسان ها شده و مصرف میشود.

بیشترین حجم تولید عسل فقط از طریق زنبورعسل برداشت و تولید میشود.

خرید عمده عسل ارگانیک

امروزه در اکثر فروشگاهها به راحتی میتوان عسل طبیعی را مشاهده و خریداری کرد.

منتها پیدا کردن عسل ناب کمی سخت بوده و افراد کمتری این محصولات را میفروشند.

گروه ما همه ساله عسل طبیعی با بهترین کیفیت تولید و روانه ی بازار میکند

در صورت نیاز به عسل طبیعی و درمانی با بالاترین کیفیت با ما در ارتباط باشید.

 

فواید بی نظیر عسل طبیعی

 

خواص عسل طبیعی

 

از بدو کشف عسل این ماده به عنوان اکسیر معرفی شده و همه ی انسان ها و حتی برخی حیوانات راغب خوردن عسل هستند و از این ماده فواید زیادی به ثبت رسیده است که در اینجا به چند عدد ان اشاره میکنیم:

 

1-ضد عفونی کننده ی قوی(به خاطر اسیدی بودن ان)

2-بهبود کننده ی آلرژی

3-تقویت قلب: عسل طبیعی عملکرد مغز را بهینه میسازد و باعث تقویت قلب میشود و همچنین باعث بهبود گردش خون میشود.

4-بهبود عفونت بدن

5-مقوی و انرژی زا: عسل طبیعی دارای 64 کالری می باشد که به عنوان یک انرژی زای کاملاً قوی و طبیعی عمل می کند.

6- ضد سرطان:همه ی محصولات زنبورعسل به خصوص بره موم و عسل طبیعی یک ضدسرطان و ضد تومور قوی بوده و دلیل این عملکرد به خاطر فلاونوئید و آنتی اکسیدان ها است که به کاهش خطر ابتلا به برخی سرطان ها و بیماری های قلبی کمک میکند.

7-تقویت کننده ی قوای جنسی

خود عسل به تنهایی قدرت جنسی را تقویت میکند منتها در صورت ترکیب با دیگر مواد مانند:شیر،دارچین و.. میتواند عمل دو چندانی را در سیستم جنسی ایجاد کند.مصرف معجون شیر گرم و عسل باعث افزایش تعداد اسپرم می شود و تعداد آنها را به حد باروری می رساند. در درمان انواع ناتوانی های جنسی عسل و زنجبیل بیار موثر واقع میشود.اختلالات جنسی مانند کمبود اسپرم،سستی آلت و نعوظ میباشد.

8-بهبود خواب شبانه و آرام بخش میباشد

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *