گرده گل تمیز


گرده گل تمیز

چه نوع گرده گل را تمیز میگویند؟

به دو صورت آن را تمیز میگویند:

۱-تمیز از لحاظ مواد شیمیایی

۲-نظافت فیزیکی

با توجه به وجود انواع گل و گیاه در طبیعت زنبورها هر روز صبح همه ی گلهای اطراف خود را استقبال کرده و مقداری گرده و در صورت وجود شهد از آنها هدیه میگیرد.حال این گرده ها ممکن از محصولات کشاورزی باشد و یا از گلهای وحشی کوهستانی و سایر طبیعت میتواند باشد.هر کدام دارای مزایا و معایبی نسبت یکدیگر دارد.

 

 

خرید عمده گرده گل

از کجا میتوانم پولن خوب خرید کنم؟شاید این سوال برای هزاران نفر از مصرف کننده ی این محصول باشد.مرحله ی اول برای تهیه ی این محصول باید به کندودار مراجعه کنیم تا بتوانیم گرده گل مطمئن خریداری نماییم ،اگر گرده گلی که تهیه نموده ایم تازه باشد به دلیل رطوبت زیاد اگر در دمای بالا (دمای اتاق یا بیشتر)نگهداری شود امکان رشد انواع میکرو ارگانیزمها در آن شده و احتمال خراب شدن ان میشوند.لذا گروه ما یکی از بزرگترین تولید کننده ی گرده گل در ایران ابتدا این محصول را خشک کرده ،سپس در بسته بندی های مطمئن به فروش میرساند.توصیه میکنیم حدالامکان از پولن تازه و خشک شده خریداری و مصرف نمایید.

فروش بهترین گرده گل طبیعی

راههای مختلفی برای خرید این محصول وجود دارد،گزینه های زیر چند مورد از راحتترین راه را به شما نشان میدهد:

۱-خرید از مغازه ی زنبورداری

۲-کندو دار

۳-بنکدار محصولات زنبورعسل

۴-خرید انلاین

۵-سفارش اینترنتی

خواص گرده گل برای سرطان

آیا پولن یا گرده ی زنبور همه ی سرطان ها را درمان و یا روند رو به رشد ان را کاهش میدهد؟

تمامی فراورده های زنبورعسل علاوه بر یک ماده ی غذایی به شمار میرود ،در بردن مانند یک نیروی قوی برای افزایش سیستم ایمنی بدن تلاش کرده و برخی سلول های سرطانی که گلبول های سفید را تضعیف میکند،کنترل میکنند.

این محصول به ‌صورت خاص تأثیرات شگرفی بر روی درمان سرطان پروستات دارد و استفاده از این ماده برای درمان سرطان پروستات تقریباً اثبات‌شده است و پزشکان مختلف نیز این ماده را تجویز می‌کنند. همان‌طور که می‌دانید این ماده ی خاص برای کاهش التهابات پروستات مؤثر است و درمان این نوع سرطان نیز به ‌صورت تخصصی توسط آن انجام می‌شود.

متاسفانه برخی افراد سودجود برای سود بیشتر خود این محصول را به عنوان درمان کننده ی همه ی سرطان معرفی کرده و به فروش میرساند.تنها سرطان جزئی هستند که با مصرف این ماده ی مهم با انها میتوان مبارزه کرده و تضعیف مکنند،جالبتر اینکه این موارد مورد تایید انجمن پزشکی کشورهای مختلف تایید شده است.

اگر در وعده ی غذایی خود و یا به طور مستمر از گرده گل استفاده کنیم نسبت به سرطان زیر بدنمان قویتر خواهد شد:

۱-پروستات

۲-پوست

 

خرید عمده پولن کوهی

اگر بدون دغدغه به دنبال خرید انواع محصولات زنبور در تهران هستد،با ما تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *