فروش عمده عسل


عسل های بسیار متنوعی در جهان و ایران یافت می شود که هرکدام ویژگی مخصوص به خود را دارد.عسل کُنار نیز یکی از عسل های تک گل می باشد،این عسل از درختی به نام کُنار کهاز مقاومترین نوع درخت میوه است که به صورت درختچه‌ های کوچک و خاردار و تاج پهن در بیابان های جنوب و جنوب غربی و شرقی ایران رشد و پرورش می یابد.

فروش عسل کُنارعمده

از این گیاه عسلی تولید می‌کنند که به آن عسل کُنار می گویند.البته خاصیت این عسل نسبت به سایر عسل ها کمی متفاوت است ولی در کل همه ی آنها خواص یکسانی برای تقویت و تضمین سلامتی را به همراه دارد مردم از زمان های قدیم از عسل به خاطر خواص آنتی باکتریال و ضد قارچی اش بهره می بردند. عسل تنها جایگزینی برای شکر نیست بلکه می تواند برای سلامتی بیشتر در تغذیه شما جایگاهی ثابت و مقتدرانه داشته باشد.

یک قاشق غذاخوری عسل دارای 64 گرم کالری است و هیچ چربی و کلسترولی ندارد. عسل همچنین دارای ویتامین ها، آنزیم های مفید، اسید آمینه و مواد معدنی مانند کلسیم، آهن، سدیم کلرین، منیزیم، فسفات و پتاسیم می باشد.

خرید بهترین عسل کُنار

به نظرماپیداکردن عسل ناب و خالص واقع کار سختی به حساب می آید ولی افراد و زنبوردارهایی هستند که تولیدات خود را به فروشنده های در سراسر کشور به صورت عمده به فروش می رساندواین زنبوردار و فروشنده هست که می تواند با عسل خوب یا بدی را به مشتری های خود بدهد.گروه ما سعی دارد بهترین عسل را باقیمت مناسب و در نظر گرفتن وسع مالی مشتری به فروش می رساند.

فروش عسل کُنارعمده

اما زنبوردهای مختلف عسل خود را مستقیم نمی فروشند بلکه آن را به کارخانه جات فروخته و کارخانجات نیز با برند شخصی خود در شهرهای مختلف با ایجاد نمایندگی‌های انحصاری، محصولات تولیدی خود را به مشتریان عمده عرضه می‌کنند. این نمایندگی ها بیشتر ذر مراکز استان های بزرگ فعالیت می‌کنند و برخی مواقع دیده می‌شود که عسل تولیدی خود را به قیمت درب کارخانه به مشتریای خود می فروشد.

کیفیت عسل و فروش عسل کُنار

کیفیت عسل کُنار بستگی مستقیمی به نوع و گونه ی کُنار دارد و اگر از نوع بهترین باشد قطعا از فروش بالایی برخوردار است زیرا داری خواص درمانی بالایی برخوردار است و طعم و مزه آن خوب و پرطرفدار است.عسل دارای مقادیر زیادی مونوساکارید ، فروکتوز و گلوکز است و حدود 70 تا 80 درصد قند دارد که شیرینی آن را تأمین خواهد کرد.

فروش عسل کُنارعمده

برای حفظ کیفیت این عسل سعی داریم آن را در بسته بندی های باکیفیت از جنس شیشه و یا پلاستیک مرغوب استفاده کنیم تا در صورت نگهداری برای مدت زمان زیاد کیفیت آن پایین نیاید.برای اطلاع از قیمت و کیفیت عسل کُنار با ما در ارتباط باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *