فروشگاه تخصصی فروش موم


فروشگاه تخصصی فروش موم

آیا موم به عنوان خوراکی می تواند قابل مصرف باشد؟؟از نظر دانشمندان علوم تغذیه موم یک ماده ی رزینی غیر قابل حل در معده و روده بوده و فورا دفع می شود ،منتها عده ای نیز بر این باور هستند موم به لحاظ گیاهی بوده سرشار از انزیم های مفید بوده و میتواند به سلامتی بدن کمک کند.اما بیشترین کاربرد موم در صنایع غیر خوراکی میباشد.

فروشگاه تخصصی فروش موم

خرید عمده موم درجه ی 1

کدام نوع موم را به عنوان درجه ی یک میتوان در نظر نظر گرفت؟؟ زمان برداشت عسل به صورت خام و ساتریفیوژ لایه روی شان یا به اصطلاح پولکی شان را برداشت می کنند تا عسل به راحتی در چرخش استراکتور خارج شود ،اگر دقت کرده باشید پولکی همراه با عسل بوده و دوباره آن در ظرف و صافی دیگری قرار می دهند تا عسل باقی مانده در پولکی جدا شود پس از جداسازی یک موم بسیار نرم و روشنی باقی می ماند که به آن موم یک دست و درجه ی یک می گویند.پس موم پولکی بهترین نوع موم بوده و بدترین نوع موم موم سوخته و یا پارافین می باشد که متاسفانه در اکثر زنبورداری این ماده ی شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد.برای مشاهده ی پولکی روی برداشت عسل کلیک کنید تا واضح پولکی را مشاهده کنید.

فروشگاه تخصصی فروش موم

قیمت خرید و فروش موم و عسل طبیعی عمده؟؟

آیا محصولات زنبورعسل در جهان قیمت مشخصی دارد؟ آیا افرادی که از مناطق بسیار خوش آب و هوا محصولات خود ار برداشت می میکنند با فردی که در کنار زمین های کشاورزی که سرشار سموم و آفت کش هست یکی خواهد بود؟؟ قطعا این طور نیست در بازار موم نیز قیمت ها متنوع هست و نسبت به درجه ی موم قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود.برای خرید موم در بازار شهرهای بزرگ با مراجعه به بنکداری های محصولات زنبورعسل می توان از قیمت به روز موم اطلاع پیدا کرد.

اگر به خاط بعد مسافت امکان مراجعه به این فروشگاه را نداشتید

می توانید با مشاورین فروش ما ارتباط گرفته و از قیمت انواع موم اطلاع پیدا کنید.

اما در حال حاضر و در سال 1399 قیمت موم در بازار داخلی حدود 87 هزار تومان

برای فروش عمده و 93هزار تومان برای فروش خرده می باشد.البته این قیمت برای موم های درجه ی یک نمیباشد.

نکته :قیمت موم در سال بستگی شدیدی به قیمت هر پوکه(همان شانی که عسلش خالی شده و فقط موم مانده است) می باشد.

فروشگاه تخصصی فروش موم

جهت خرید و فروش موم کلوخ با رنگ روشن با ما در ارتباط باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *