فروش آج موم کن

 

شاید برایتان سوال باشد چه کسی برای اولین با دستگاه اج کن موم را طراحی و تولید کرده است؟
دستگاه آج کن اتوماتیک یه مزایا و معایبی نسبت به نوع اتوماتیک ان دارد؟
با ورود این وسیله ی نسبتا غول پیکر در صنعت زنبورداری تغییرات بسیار چشمگیری در میزان تولید عسل دیده شد و موجب شد ایران در تولید این محصول از دو رقمی به پله های تک رقمی در رتبه بندی تولید عسل صعود کند که همه ی این افتخارات مدیون این دستگاه تقریبا ناشناس میباشد.

 

مفهوم آج کن موم و علت تولید آن

آیا میدانید برای تولید یک کیلوگرم موم عسل زنبورها چقدر باید شهد جمع اوری بکنند؟ یک زنبورعسل برای تولید یک گرم موم باید شش گرم عسل یا شهد تهیه کند و بدتر از آن دیگر وقتی برای تولید عسل نخواهد بود.لذا برای جلوگیری از این مشکل اکثر زنبورداران موم برداشتی خود را در انبار ذخیره میکنند و در سال بعد به عنوان موم مرکزی قاب عسل به صورت ورقه ای یا به اصطلاح برگ موم در آن جاسازی مکینند تا زنبور نخواهد زحمت تولید موم مرکزی را بکشد.موم مورد نظر باید به گونه باشد که متناسب با نیاز و زوایای لازم طبق استاندارد زنبورها باشد تا دیگر تغییراتی در آن ایجاد نکنند.آج هسته ی قاب عسل باید یک زاویه ی 15 درجه ای نسبت به صفحه داشته باشد تا زنبورها بتوانند ادامه ی کار را انجام دهند مگر نه ان را موم بافی نخواهند کرد.

این همه دقت و ظرافت در تولید موم ورقه ای صرفا توسط دستگاه موم آج کن تمام اتوماتیک قابل اجرا است.

 

قسمت های مختلف آج کن موم طبیعی

این دستگاه ساختمان بسیار پیچیده ای دارد که مهمترین ان گزینه های زیر است:
1-دیگ موم
2-المنت های گرم کن موم
3-چیلر خنک کننده
4-غلطتک های بابیتی
5-تیغه های برش دهنده
6-نوار نقاله

 

فروش آج موم کن

سازندگان آج کن موم اتوماتیک در ایران و جهان

تنها شهری که در حال حاضر دستگاه تمام اتوماتیک آج کن موم را تولید میکند اردبیل هست.در این شهر دانشمندانی از رشته مکانیک که دوره های مختلف صنعتی را گذرانده اند قادر به طراحی و تولید انواع ان را متناسب با شرایط آب و هوایی شهرهای مختلف را دارند.جهت مشاوره و خرید این دستگاه حتما با ما در تماس باشید.

نحوه ی خرید آج کن موم برقی و تمام اتوماتیک

همانطور که اشاره شد در یکی از شهرک های صنعتی اردبیل آن را طراحی و تولید میکنند و قبل از خرید حتما نیازمند یکسری قرارداد و مشاوره هایی هست که باید انجام گیرد.لذا قبل از اقدام به اینکار با گروه ما تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *