فروش شهد عسل تغذیه


فروش شهد عسل تغذیه

عسل های موجود در بازار عمدتا از چه نوعی میباشد؟ قطعا این موضوع را همه ی ما میدانیم عسل طبیعی به خاطر محدود بودن مراتع و طبیعت بسیار کمتر است و زنبورداران به خاطر داشتن تعداد کندوی بالا امکان تولید عسل طبیعی را به صورت عمده ندارند لذا جهت جبران نیاز بازار و عسل بیشتر از نوع تغذیه ی استفاده میکنند.

 

عسل شهد تغذیه ای

منظور از عسل تغذیه ای چیست؟عسل تغذیه ای به عسلی گفته می‌شود که به جای شهد گل از مواد قندی که زنبوردار در اختیار زنبور قرار می‌دهد تولید می‌شود البته این مواد به همراه شهد های بیرونی نیز میباشد.برای اینکار روش های زیادی برای افزایش ظرفیت تولید عسل وجود دارد:
1-گلوگز
2-فروکتوز
3-شربت شکر
4-انواع شیره ها
5-ساخارین
6-شربت ملاس و …
در این بین شربت آب و شکر یکی اصلی‌ترین انواع تغذیه مصنوعی است.اما هستند زنبوردارانی که به جای آب و شکر از مواد دیگری هم استفاده می‌کنند.

 

 

نحوه ی زیاد کردن عسل در زنبورستان

در بحث افزایش عسل طبیعی و ارگانیک باید از مراتع و طبیعت های زیادی به صورت کردن استفاده کرد تا بتوان مقدار آن را افزایش داد.اما برای تولید عسل های تغذیه ای فقط به دو مورد نیاز داریم:

1-تعداد کندو

2-افزایش تغذیه ی مصنوعی

هر چقدر از انواع مایعات شیرین در تغذیه ی زنبورعسل کمک بگیریم متوجه میشویم زنبورها به جای مصرف عسل در ذخیره ی آن تلاش میکنند به طوری در یک ماه تغذیه ی مصنوعی به راحتی عسل را میتوان دو تن افزایش داد.

 

خواص و کاربردهای عسل تغذیه ای

حال با افزایش تولیدات عسل تغذیه ای کدام موارد در عسل کاسته شده و فایده اش چیست؟دلایل متعددی وجود دارد که زنبوردار اقدام به تولید عسل تغذیه ای می‌کند. متاسفانه برخی از افراد که آگاهی کافی ندارند، همین که می‌بینند زنبورداری اقدام به دادن آب و شکر به زنبور می‌کند. از آنجایی که عسل تغذیه ای نیز توسط زنبور عسل تولید می‌شود و معمولا اینطور هم نیست که زنبور به هیچ وجه از شهد گل استفاده نکرده باشد، در نتیجه این نوع عسل هم بدون خواص نیست و حاوی آنزیم‌هایی است که زنبور وارد عسل می‌کند. اما از نظر خواص قطعا به پای خواص عسل طبیعی نمی‌رسد.

پارامترهای بسیار کمی در این نوع عسل کاسته و یا افزایش میابد:
1-افزایش ساکارز
2-کاهش کیفیت دیاستاز
3-افزایش رطوبت
4-کاهش اسیدی عسل
5-کاهش کیفیت خود عسل
6-رس بستن بی کیفیت و..

توجه:این نوع عسل ها برای افرادی که از آن به عنوان محصول دارویی استفاده میشود توصیه نمیکنیم.??

 

فروش شهد عسل تغذیه

عمده خریداران عسل مصنوعی یا تغذیه ای صنایع زیر هستند:

1-کارخانجات بسته بندی

2-شکلات سازی ها

3-تولید کنندگان پودر عسل

4-تولید کنندگان محصولات ترکیبی با عسل و…

 

فروش شهد عسل تغذیه

خرید عمده عسل تغذیه ای

یکی از دلایلی که مصرف کنندگان عسل بسیار کاهش پیدا کرده است شعار فروش عسل تغذیه ای به نام طبیعی است.با توجه به مقادیر زیاد عسل طبیعی در بازار که عمدتا از نوع تغذیه ای هستند اعتبار و ارزش عسلهای طبیعی را کاهش داده است.گروه قره داغ از نظر عرضه ی شهد دو مدل عسل تحوی بازار میکند.
1-شهد طبیعی
2-شهد تغذیه ای
قیمت عسل طبیعی در حالت عمده یا کیلویی تقریبا دو برابر عسل تغذیه ای میباشد و هر کدام برای مصرف های خاصی خریداری میشود.
جهت تهیه ی بهترین عسل طبیعی و تغذیه ای با قیمت مناسب با ما در تماس باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *