فروش لباس زنبورداری

آیا بدون لباس مخصوص میتوان زنبورداری کرد؟
قطعا برای ورود به صنعت زنبورداری و لمس این شغل باید از لباس های مخصوصی کمک بگیریم در غیر این صورت مورد حمله زنبورها قرار گرفته و امکان زنبورداری نخواهد بود.
لذا برای اینکار از پوشش مناسبی که اعضای بدن را از گزند و نیش سوزناک زنبورها محافظت میکنند استفاده میکنیم.مدل های مختلفی از پوشش زنبورداری وجود دارد که در زیر به آن اشاره میکنیم.

لباس زنبورداری و پرورش زنبورعسل

لباس زنبورداری و اهمیت آن ؟همه ی ما در جریان هستیم که پیراهن زنبورداری جهت جلوگیری از نیش احتمالی زنبور برای برداشت عسل بهاره ۱۴۰۱ زنبورداران طراحی شده و علاوه بر کاربرد بالا در زنبور داری، کاملا آزاد و راحت و ضد حساسیت نیز میباشد که این مورد بستگی شدیدی به کیفیت آن دارد.

 

طرحها و مدل های بسیار متنوعی از پوشش زنبورداری وجود دارد که بسته به نیاز هر شخصی طراحی و تولید میشود. لباس زنبورداری یک تکه دارای پارچه مناسب و دوخت مطمئن و دارای استاندارد مورد نیاز برای فرد استفاده کننده از آن می باشد.پیراهن های زنبور داری دارای مدل ها و جنس های گوناگون میباشد ، ولی هدف و رسالت همه ی آنها یکیست.

فروش لباس زنبورداری

از نظر تعریف پوشش عسل طبیعی سراب از وسایل های مهمی هست که زنبورداران برای جلوگیری از نیش های زنبورهای عسل نیاز دارند پیراهن و شلوار مخصوص یا به صورت دو تکه و یا به صورت یکسره برای زنبورداران کمک میکند تا با خیال راحت به شغل خود مشغول باشند.

جنس لباس چه تاثیر در کیفیت ان دارد؟

عمدتا جنس شلوار ها از پارچه های حریر و راحتی میباشد و مدل های دیگری نیز هستند که از توری در دوخت آن ها استفاده شده تا در مقابل نیش زنبور ها مقاومت بیشتری از خود نشان دهند.

رنگ لباس های زنبورداری به صورت های زیر میباشد و از همه مهمتر رنباید رنگ سیاه باشد چون زنبورها به ان حساسیت دارند:
۱-سفید
۲-زرد
۳-کرمی

انواع لباس زنبورداری

همانطور که از هدف تولید لباس زنبورداری آشنا شدیم حال برای تولید آن انواع پارامتر میتوان جهت افزایش کارایی آن افزود.

یک لباس زنبورداری میتوان به صورت های زیر باشد:
۱-فقط کلاه (فضایی یا حصیری)
۲-یک تکه
۳-دو تکه
۴-یکسره
برای افزایش کیفیت این لوازم میتوان از نوع پارچه ای که استفاده میکنیم از جنس اولیه ی بسیار مطلوبی برخوردار باشد و از همه مهمتر با افزودن جیب یا برخی کارایی در این لباس میتوان کارایی آن را به جز محافظت برای کارهای دیگر نیز آماده کرد.

قیمت و کیفیت لباس زنبورداری

قیمت لباس به موارد زیادی بستگی دارد و هر چقدر کیفیت و نوع دوخت در ان از نوع بهتر باشد قطعا قیمت ان نیز بالاتر خواهد رفت برخی مواردی که در قیمت آن تاثیر مستقیم دارد طبق زیر میباشد:
۱-نوع پارچه (دو لایه یا تک لایه)
۲-کیفیت دوخت
۳-جنس پارچه
۴-نوع کلا
۵-یکسره یا دو تکه بودن
۶-نوع زیپ
۷-رنگ لباس(معمولا لباس های رنگی کمی گران هست)


جهت تهیه ی انواع لباس زنبورداری با ما در ارتباط باشید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *