فروش موم ورق

چه استانداردی برای سایز ورق موم عسل وجود دارد؟
آیا ورقه های موم عسلی صرفا برای زنبورداری هستند؟
یکی از پر مصرف ترین فراورده های موم زنبور همین ورقه های آجدار هست که این روزها صنعت شمع سازی نیز به ان اضافه شده و روز به روز تولید و مصرف ان افزایش پیدا میکند.لذا دانستن استاندارد و اندازه های مختلف از موم های ورقی خالی از لطف نیست. عسل کنار اصل طبق لیست رد بازار به فروش می رسد.

 

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”right;” ]موم خالص کلوخ و ورق را از ما بخواهید:۰۹۱۴۵۳۹۴۲۷۴ -۰۹۳۵۸۵۳۲۶۵۹

سایز بندی ورق موم آجدار

طبق استاندارد موم های ورقی عمدتا برای زنورستان ها تولید میشود به حدی که حتی خود تولید کنندگان این محصول نمیدانند که محصول انها در موارد شمع سازی نیز به وفور استفاده میشود.اکثر تولید کنندگان این محصول به صورت صفحه ای به سایزهای زیر اکتفا میکنند و برای اندازه های خارج از این عرف قیمت جداگانه ای تعرف کرده اند.مرسوم ترین سایز ورق موم عسل در بازار ایران طبق زیر است:
۱-سایز دادانت ۴۱۰ در ۲۹۰ میلی متری
۲-سایز لانگستروت به ابعاد ۴۰۰ در ۱۸۰ میلیمتر
۳-سایز کوچک با ابعاد ۱۰۰ در ۴۰۰ میلیمتر
ابعاد همه ی آنها میتواند توسط دستگاه تغییر کند منتها کارگاههای تولید آن هیچ وقت این کار را نخواهند کرد چون مشتری دائمی آنها زنبورداران هستند. عسل طبیعی سراب طبق لیست قیمت رد بازار به فروش می رسد.

چرا موم ورق آجدار تولید میشود؟

آیا میدانید زنبورعسل چقدر شهد لازم دارد تا یک کیلو موم طبیعی تولید کند؟
قطعا برای ساخت این مقدار موم شهد زیادی حدودا ۶ کیلو لازم است تا بتواند این کار را انجام دهد و این مقدار از نظر زمانی میتواند تا یک ماه که بیشترین شهد داخل کندو می آید همگی تبدیل به موم شود و عملا زنبوردار در طول سال حتی نمی تواند از ۱۰ کندو حتی یک کیلو عسل هم برداشت کند.با نگرش به این موضوع متوجه میشویم موم ورق اجدار چقدر به صنعت زنبورداری کمک میکند تا دیگر زمان و شهد را برای ساخت ان هدر نکنند و صرفا عسل برداشت کنند.

 

فروش موم ورق

ارتباط سایز ورق موم با قیمت آن

با کمی تامل متوجه میشویم به ازای اندازه موم ورق اجدار وزن ان نیز بالاتر میرود و طبق تجربه وزن و تعدا ورق هر نوع ورق طبق زیر است و قیمت از نظر کیلویی هیچ فرقی با یکدیگر ندارند و تنها در تعداد ورق با هم اختلاف خواهند داشت.
۱-در هر کیلو ورق دادانت ۱۲ عدد
۲-در هر کیلو لانگستروت ۱۶ الی ۱۷ عدد
۳-در هر کیلو ورق سایز کوچک ۲۳ ورق موجود خواهد بود.

خرید موم ورق خالص و آجدار

اگر به دنبال خرید ورق موم اجدار به صورت عمده جهت شمع سازی یا قاب زنبورعسل هستید میتوانید با ما ارتباط بگیرید سایز مورد نظر خود را تهیه کنید.

????

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *