قیمت روز موم کلوخ

صنعت عظیم زنبورداری در جهان روز به روز در حال پیشرفت و توسعه است،این هنر قدیمی امروزه به خاطر افزایش اطلاعات قادر است محصولات متنوعی از قبیل غذایی و دارویی تولید و در اختیار انسان قرار دهد.این درحالی هست که برای این صنعت نیازی به هزینه ی سرسام اور نیست زیرا زنبورهای عسل به صورت غریزه تمام موارد لازم را تولید خواهند کرد.یکی از مهم ترین محصول در حال حاضر از زنبورعسل موم طبیعی میباشد که کاربردهای بسیار زیادی داشته و صادرات ان به صورت مستقیم به اکثر کشورها انجام میگیرد.

صادر کنندگان موم کلوخ

در ایران شرکت های مختلفی به صورت مستقیم در حوزه ی تصفیه سازی و موم ذوب کنی فعالیت میکنند تا از این طریق به صنعت زنبورداری و دیگر صنایع غیر کمک کنند.کشورهایی که در زمینه ی دارویی و بهداشتی فعالیت میکنند مشتری دائمی موم در دیگر کشورها هستند.شرکت های موم صاف کنی معمولا این محصول را به صورت کلوخی و پالتی بسته بندی و به کشورهای خریدار ارسال میکنند.

فروش موم طبیعی نیمه و تمام تصفیه شده

موم چیست؟موم زنبور عسل تاریخ بسیار غنی دارد و به خاطر عدم خوراکی و ساختار پیچیده ای که دارد دارای کاربردهای بسیار گسترده تری نسبت به سایر محصولات زنبور عسل است.

همچنین در گذشته، موم زنبور عسل به ویژه برای شمع سازی بسیار ارزشمند بود،

زیرا از نقطه ذوب بالاتری نسبت به بسیاری از موم های دیگر برخوردار بود،

بنابراین شمع ها در هوای گرم به صورت قائم باقی می ماندند و امروزه برای ساخت این شمع ها از موم های ورقه ای استفاده میکنند.

کاربردهای زیادی دیگر مانند زیر دارد:
۱-برای مدل سازی
۲-ریخته گری
۳-در مصارف پزشکی و درمانی
۴-صنایع غذایی
۵-کشتی سازی ها
۶-بهداشتی و ..
هر کدام از موارد اشاره نیازمند یکسری اقدامات جهت تصفیه سازی میباشد و عمدتا برای هر صنعت به اندازه ی لازم تصفیه میکنند که در فروش گرید بندی میشوند.

کاربرد اسید فرمیک در زنبورداری

قیمت روز موم کلوخ

قیمت موم کلوخ چگونه محاسبه میشود؟

بعد از جداسازی پوکه های سیاه و تیره از کندو ها نوبت به صاف سازی آنها میرسد.معمولا از هر پوکه حدودا ۹۰ الی ۱۱۰ گرم موم خالص برداشت میشود که شرکت ها بعد از حساب کردن هزینه های جاری و خرید اولیه به صورت کلی و کلوخی ان را محاسبه میکنند.معمولا بعد از صاف سازی حدود ۱۰ درصد به عنوان مواد اضافی برای آن در نظر میگیرند.در حال حاضر قیمت هر کلوگرم موم خالص کلوخی و عمده حدودا ۱۰۵ الی ۱۱۰ هزار تومان میباشد.

خرید موم طبیعی در حجم بالا

قطعا برای استفاده از موم طبیعی همه ی صنایع ابتدا نیازمند موم نیمه تصفیه شده هستند

و سپس با تکنولوژی خود ان را برای تولید محصول خودی صاف سازی کرده و به کار میبندند.

لذا برای تهیه ی موم عمده و نیمه تصفیه شده به قیمت روز با ما در تماس باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *