موم کلوخ

عسل کنار اصل یکی از خصوصیات بسیار خوب موم کلوخ حفظ و نگهداری آسان آن میباشد.مومهای آج شده به لحاظ ساختمان لطییف و ضعیفی که دارد در نگهداری اش باید حساس باشیم تا نشکند و این ضعف بزرگ موم ورقه ای هست. به همین دلیل هست توصیه میکنیم تا زمانی که نیاز به موم ورقه ای ندارید آن را به صورت کلوخ حفظ کنید.

 

عسل طبیعی با موم طبیعی

 

همانطور که میدانیم برای تولید محصولات عسل طبیعی سراب نیازمند یک پروسه بسیار منظم هستیم.بر فرض مثال اگر بخواهیم عسل طبیعی برداشت کنیم باید اول موم تولید شود و تولید موم طبیعی مستلزم تولید عسل میباشد و همه ی قسمتهای دیگر کندو نیز به همین روال به یکدیگر وابسته هستند.جالبتر از همه ی اینها داشتن فواید متفاوت هست یعنی بره موم و ژل رویال که هر دو در یک کندو تولید میشوند دارای خواص بسیار متفاوت و شگفت انگیز نسبت به یکدیگر هستند.عسل طبیعی نیز اولین محصولی بود که بشر بعد از کشف زنبور و یا با اهلی کردن زنبورعسل به دست آورد.عسل را به د دو روش میتوان مصرف کرد:

 

۱-با موم

۲-بدون موم

اما نکته ای که وجود دارد موم در بدن تاثیر چندانی نداشته و به کلی از بدن دفع میشود.برای همین منظور عسل را از موم جدا کرده و در صنایع مختلف دیگر مصرف مینمایند.

خصوصیات موم خالص

یک موم زمانی خالص هست که دارای شرایط زیر باشد:

 

۱-بدون پارافین

(یک ماده ی نفتی که دارای شرایط بسیار نزدیک به موم زنبورعسل دارد)

۲-بدون بره موم و تیرگی

۳-بدون تفاله

۴-دارای بوی خوش نزدیک به عسل

۵-خاصیت شکندگی در حالت خشک شده داشته باشد

 

 

خرید عمده و بسته بندی موم مرغوب

چگونه موم را خریداری نماییم؟


خرید فوری موم زنبور از زنبوردار
شاید سوالات این چنینی در ذهن اکثر افراد مختلف وجود داشته باشد و ندانند موم را با چه شرایطی باید تهیه نمایند.یکی از مهمترین راه خرید موم باید بدانیم برای چه کاری نیاز به موم داریم.ولی اکثر کاربردهای موم به صورت کلوخ بوده و سعی کنید این ماده برای بار اول به جز موم حالت ورقه ای اش به صورت کلوخ و در حد دو کیلویی تامین نمایید.البته این حالت از موم بسته بندی خاصی نداشته و در ظرفهای دو کیلویی و یا روزنامه پیچی به فروش میرسد.

اگر برای فعالیت و یا صنایع خود نیاز به موم دراید و سعی دارید که سفارش شما در کمترین زمان و با کیفیت بالایی به دستتان برسد با ما در تماس باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *