فروش ژل رویال ایرانی

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”;” ]از مرموز ترین ماده ی روی زمین یکی همین ژل رویال است.

ژل رویال ماده ای کاملا ارگانیک و دارای مشخصات فیزیکی زیر است:

۱-ژلاتینی

۲-سفید مایل به زرد روشن

۳-کلوئیدی و چسبناک

۴-بوی خاص و طعمی تند و زننده دارد

خداوند متعال برای تولید این محصول توجه ویژه ای دارد برای همین تولید ان را در اختیار یک غده ی مخصوصی از دو جفت غده هیپوفارین موجود در طرفین سر زنبوران کارگر جوان ترشح می شود قرار داده است.

به خاطر شرایط زندگی زنبورها و مشخص بودن زمان هر محصولی در کندو ،این ماده مغذی تا سه روز مورد استفاده همه لاروها قرار گرفته و بدون ژل رویال هیچ لاروی قادر به رشد نیست که نشان دهنده ی ارش بالای آن میباشد.

برخلاف لاروها که فقط ۷۲ ساعت از مصرف ژل بهره میبرند ،زنبور ملکه دائما از این ماده تغذیه می کند و به واسطه استفاده از این ماده مغذی حدود نسبت به سایر حشرات عمر طولانی دارد و تا ۶ سال عمر می کند.

نحوه ی تولید ژل رویال

زنبورها بعد از بالغ شده در طی روز های اولیه شروع به احیای غده های مختلف می نمایند. یکی از مهمترین انها غده ی معروف ژل ساز میباشد.
این ماده توسط زنبورهای کارگر در روزهای اول زندگیشان توسط غده ای بسیار پیچیده به نام هیپوفارین اقدام به ساخت آن از شهد برداشتی مینمایند.در صورت نیاز کندو به این ماده تمامی زنبورها باید اقدام به تولید بی وقفه ی أن نمایند.
بیشترین مقدار تولیدی این محصول در فصل بهار بوده که کندو ها اکثر به جمیعت سازی مشغول هستند.

فروش ژل رویال ایرانی

فروش بهترین ژل رویال ایرانی

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”;” ]در دهه های گذشته تولید و عرضه ی ژل بسیار پایین بودن، منتها با گسترش علم زنبورداری و نیاز مردم به انواع محصولات ارگانیک موجب شده تا زنبورداران بیشتری به پرورش ملکه و تولید ژل روی اورده اند. ابتدای تولید قیمت ژل بسیار بالا بوده ولی با افزایش تولید آن و بالا رفتن روشهای صنعتی تولید آن قیمت ان به شدت پایین آمده است. جهت تهیه ی این محصول میتوانید با زنبوردارها و یا فروشگاههای تخصصی این محصول مراجعه نمایید. در غیر این صورت میتوانید با ما در تماس باشید.

خاصیت ها دارویی ژل رویال

ژل انگبین خواص بسیار زیادی دارد و همه ی این خاصیت ها به خاطر وجود املاح و ویتامین های متعدد و کمیاب است.
مواد موجود در ژل عبارتند از :
۱-پروتئين
۲-انواع ویتامین ها از جمله: D،A، C و خانواده ی B
۳-کلاژن
۴-کربوهیدرات ها
۵-اسید آمینه ها
۶-اسید های چرب غیر اشباع و..
۷-بسیاری از املاح معدنی موجود در آن را به یکی از بهترین مواد غذایی تبدیل کرده است.

فروش ژل رویال ایرانی

ژل رویال خاصیت های دارویی بسیار زیادی دارد و عمدتا از آن برای درمان و یا بهبود عملکرد سایر عضو در بدن مصرف مینمایند.
برخی از خواص ژل انگبین عبارتند از :
۱-ضد بارداری
۲-ضد پیری
۳-از بین برنده ی چروک پوست
۴-خاصیت ضد التهابی
۵-بهبود عملکرد قلب ،کبد و کلیه
۶-درمان بیماری های روحی و روانی
توجه : ژل رویال حاوی ویتامین هایی مانند خانواده ی B، هورمون های طبیعی، مواد معدنی، اسید فولیک و برخی اسید های چرب است و بر روی مغز و سیستم عصبی اثر مثبت دارد و سبب کاهش دردهای میگرن، درمان افسردگی، کاهش استرس و بی خوابی های شبانه، بهبود ضعف اعصاب، اختلالات روانی می شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *