فروش ژل رویال کیلویی
عده ای از افراد حتی زنبوردارانی که اطلاعات کافی از آناتومی زنبور ندارند،آن را فقط تولید کننده ی عسل می دانند.
حقیقت قضیه این است موجود کوچک یا حشره ی با مزه قادر است 5 محصول خاص که هیچ کدام شباهتی با یکدیگر ندارند را تولید کند. یکی از خاص ترین ان ژل رویال است.
این ماده در یک فرایند پیچیده و خاص در بدن زنبورها شکل میگیرد و در زمان وجود تخم های سه روزه تولید میشود.
اما به مقدار جزيی روزانه برای تغذیه ی ملکه نیز بکار میرود زیرا غذای کامل و جیره ی اصلی ملکه در کندو میباشد.


آشنایی با ژل زنبور عسل

ژل زنبور عسل به عنوان مهم‌ترین فراورده تولید شده توسط آن برای درمان بیماری‌های مختلف با خواص باورنکردنی معرفی می‌شود. در صورتی که شما قادر به خرید این محصول به صورت کاملاً طبیعی باشید؛ می توانید از آن برای تقویت زیبایی پوست، تامین ویتامین مورد نیاز بدن، تقویت سیستم عصبی، درمان دیابت، کند کردن روند پیری، کاهش عوارض سرطان و… استفاده کنید.

این محصول چگونه تولید می‌شود؟

همانطور که گفته شد این محصول به عنوان یکی از محصولات تولید شده توسط زنبورعسل است؛ ماده اصلی آن ژلاتین چسبی و کرم رنگ بوده که قدرت حلقه زنبوران کارگر تشکیل می‌شود. قابل ذکر است که طبق تحقیقات در ساختار اصلی این ژل هیچگونه عسل یا شهد وجود ندارد و تنها ما مشاهده کننده غدد زنبورهای کارگر به همراه فعل و انفعالات آنها برای تولید ژل رویال هستیم.

مشخصات royal jelly

بسیاری از افراد به دلیل ناآگاهی نسبت به مشخصات خرید رویال ژل در زمان خرید محصولات تقلبی را خریداری کرده و تصور بر طبیعی بودن آنها خواهند داشت. به همین دلیل در ادامه اطلاعات و مشخصات این محصول را به صورت دقیق طبق عوامل طبیعی همچون بو، رنگ، طعم و… برای شما ذکر کردیم.
1. این محصول همیشه در رنگ سفید یا زرد بسیار روشن حالت لیمویی ارائه می‌شود؛ البته قابل ذکر است که در برخی از مواقع به دلیل زمان بسیار زیاد ماندگاری ژل مشاهده کننده ایجاد رگه های تیره نیز در ماده آن هستیم.
2. شما برای تست محصول می توانید از طعم آن که ترش است، استفاده کنید. در صورتی که طعم ژل دارای میزان شیرین بالایی باشد، غیر طبیعی بوده و نباید آن را خریداری کنید.
3. غلظت ژل زنبور عسل بسیار مهم است؛ زیرا محصولات تقلبی قادر به ایجاد غلظت بالا برای ژل نیستند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم در زمان خرید چسبندگی محصول را بررسی کنید.
4. از مهمترین مشخصات این محصول می توانیم به ظاهر آن که با چشم قابل دیدن است اشاره داشته باشیم. در ۹۰ درصد مواقع ژل زنبور عسل همراه با گرده، لاور و موم عرضه می‌شود که نشانه طبیعی بودن آن است.

آشنایی با ترکیبات محصول

این محصول به عنوان یکی از غنی‌ترین مکمل ها تشکیل شده از مواد معدنی، چربی، پروتئین، کربوهیدرات، ویتامین و… است. در ادامه ترکیبات این محصول را به صورت دقیق برای شما ذکر کردیم.

1. حدود ۶۰ درصد این مکمل آب است که باعث رفع هرگونه بیماری پوستی و تقویت آبرسانی بدن شما می‌شود.
2. درصد بالایی از ترکیب متعلق به کربوهیدرات و مواد معدنی همچون منگنه فسفر، کلسیم، گلوکز، ساکاروز، فروکتوز، گوگرد، پتاسیم و… است.

3. حدود ۱۰ درصد ترکیبات این متعلق به ویتامین های مختلف است که بدن انسان قادر به تولید آنها نمی‌باشد. برای مثال می توانیم به اسید فولیک، ریبوفلاوین، نیاسین، بیوتین و تیامین اشاره داشته باشیم.
4-بیشترین ماده ای که در ژل وجود دارد برای تقویت تخمدان های ملکه صرف میشود و جالبتر اینکه از این قضیه برای نازایی انسان ها نیز به کار میرود.

فروش ژل رویال کیلویی

خواص ژل درجه یک تولید ایران

1. با استفاده از مصرف این محصول شما می توانید روند سرطان را کنترل کرده و عوارض جانبی آن را تا حد بسیار زیادی کاهش دهید.
2. یکی از تاثیرگذارترین مکمل ها بر روی پارامترهای خونی، royal jelly است. با مصرف آن هرگونه امکان ابتلا به بیماری قلبی و عروقی را از بین ببرید.
3. در صورت نیاز به رفع التهابات یا حساسیت‌های موضعی مصرف آن نه تنها یک درمان بلکه برای شما الزامی است.
4. محصولات تاثیر گذاری بسیار زیادی بر روی سیستم عصبی و کاهش روند بیماری آلزایمر و پارکینسون دارد.
5. افراد مبتلا به دیابت می‌توانند از این مکمل برای کاهش روند بیماری و حتی رفع آن استفاده کنند.
6. امکان کنترل فشار خون برای خانم ها و آقایان سن بالا با استفاده از ژل رویال وجود دارد.
توجه داشته باشیم تولید ژل با کیفیت مناسب مربوط به نزاد زنبورها نیز میشود زیرا برخی زنبورها تمایل آنچنانی به ایجاد این ماده ی مهم در کندو ندارند.

 

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *