فروش ژل رویال عمده

[box shadow=”0 1px 4px rgba(27, 8, 255, 0.3), 0 0 20px rgba(24, 71, 255, 0.1) inset” align=”;” ]این روز ها بازار تبلیغاتی زیادی برای ژل رویال میشنویم به طوری که در بین محصولات زنبور بره موم و ژل رویال جایگاه بالاتری گرفته اند.این مسئله به خاطر داشتن فواید بی نظری انها هست.

ژل رویال و بره موم در کندوی عسل عمدتا به مقدار کمتری برداشت میشود و هر چقدر به صورت صنعتی تر استخراج شود قطعا حجم بیشتر و کیفیت پایین تری خواهد داشت

 

ژل رویال یا شاه انگبین

غذای ملکه چیست و چه موادی در خود دارد؟این محصول یکی از با ارزش‌ترین محصولات زنبور است،این محصول در چند سال اخیر به طور علمی کشف شده است و هنوز خیلی از مردم درباره خواص ژل رویال و نحوه نگهداری و طریقه مصرف آن اطلاعات چندانی ندارند.

ژل زنبورعسل دارای مواد بسیار زیادی دارد و برخی از موارد مهم آن طبق زیر است:
۱-کربوهیدرات
۲-پروتیین
۳-چربی
۴-ویتامین‌های B
۵-مواد معدنی است.

توجه:ترکیب شیمیایی کامل ژله سلطنتی ناشناخته است،اما تصور می‌شود که اثرات مثبت آن بر سلامتی ریشه در پروتئین منحصر به فرد و اسیدهای چرب دارد.

چرا ژل رویال باید فریز شود؟

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]به نظر شما چگونه ژل رویال را نگهداری کنیم؟بعد از برداشت ژل باید برخی موارد را رعایت کنیم زیرا ژل رویال به سرعت فاسد می‌شود و برای جلوگیری از این خاصیت باید تمهیداتی را در نظر بگیریم.حال چکار کنیم ؟بهترین روش نگهداری از ژل رویال نگهداری در یخچال یا فریزر است،برای اینکه بتوانید به طور کامل از خواص ژل رویال بهره ببرید،بهتر است آن را به صورت تازه مصرف نمایید.بنابراین، ژل رویال در حالت خالص خود همیشه در یخچال نگهداری می‌شود، جایی که دمای مناسب آن دمای سبزیجات است. اگر در دمای پایین نگهداری نکنیم چه اتفاقی خواهد افتاد؟در خارج از یخچال،ژل رویال تغییر نمی‌کند،اما پس از حداقل ۸ الی۱۰ روز بخش قابل توجهی از ویژگی‌های تغذیه‌ای خود را از دست می‌دهد.

نکته:با فریز کردن ژل رویال تا ۲۴ ماه میتوان نگهداری کرد،بدون انکه کیفیتش افت کند.

 

فواید ژل رویال خالص

این محصول مانند بره موم هنوز اطلاعات بسیار زیادی در دسترس نیست ولی به صورت تجربی برخی از دانشمندان نتایج بسیار زیادی از خواص ان به دست اورده اند که به عنوان پایه و سند برای خاصیت های ژل رویال تلقی میشود.
برخی از خواص بسیار مهم ژل رویال که اثبات شده است طبق زیر میباشد:
۱-کمک به باروری آقایان
۲-درمان انواع زخم های داخلی و پوستی
۳-افزایش طول عمر
۴-بهبود انواع بیماری ها
۵-درمان عوارض یائسگی
۶-کاهش اثرات سرطان

نحوه ی بسته بندی و ارسال ژل رویال

[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]همانطور که میدانیم ژل رویال با تمام اجزای آن یک درمان موثر است، اما نیاز به توجه به حفظ دما و شرایط نگهداری دارد،زیرا به راحتی تجزیه می‌شود. یک راه حل جایگزین برای یخچال، فرآیند انجماد خشک است.با حذف رطوبت موجود در محصول، ماندگاری مناسبی حتی در دمای اتاق به دست می‌آید و خواص تغذیه‌ای آن بدون تغییر باقی می‌ماند.پس بسته بندی این محصول از مهمترین قسمت های عرضه میباشد و برای این کار سعی میکنند در قوطی های دوجداره و در اوزان پایین تری ان را نگهداری و عرضه کنند تا بتوانند زل تازه تری به مصرف کننده عرضه کنند. برای خرید بهترین ژل رویال با ما در تماس باشید.

فروش ژل رویال عمده
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *