فواید بره موم ارگانیک

 

آیا از نظر شما بره موم یک محصول جدید است یا قدیم؟بره موم یک ماده ی خوراکی هست یا دارویی؟از نظر بسیاری از افراد بره موم یک ماده ی اضافی در کندو بوده و زنبورهای عسل از آن در قسمت هایی که درز دارد استفاده میکنند.جالب است حتی برخی افراد گمان دارند که بره موم به عنوان یک ماده ی اضافی است.در ادامه به شناخت بیشتر این ماده میپردازیم.

بره موم و نحوه ی استفاده از آن از گذشته تا الان

اگر بخواهیم از تاریخچه ی بره موم حرفی بزنیم قطعا موارد بسیار زیادی وجود دارد،از موارد پزشکی گرفته تا مومیایی مردان افراد بزرگ که همگی با موم و برهموم انجام میگرفت لذا بشر از دیرباز،بره موم را جهت اهداف گوناگون پزشکی و غیر پزشکی استفاده کرده است پس یک ماده ی جدیدی نیست حتی ممکن است متعجب شوید و چنین بیندیشید که پیش از دانش نوین، پیشینیان تا اندازه‌ای مجبور بودند تا از مواد طبیعی به عنوان آخرین راه چاره استفاده کنند چرا که راه بهتری نمی‌شناختند،اما در حقیقت این بیان بسیار اشتباه میباشد و برای بررسی تاریخچه‌ی بره موم لازم می‌گردد که بار دیگر همه‌ی کلیشه‌های ذهنی خویش را پیرامون چگونگی شناخت طبیعت و کار با آن به وسیله‌ی پیشینیان بازنگری کنیم تا بیشتر با این ماده آشنا شویم.

فواید بره موم ارگانیک

 

با توجه به اینکه پیشینیان از فن آوری و دانش نوین بی‌بهره بودند، ولی بدون تردید دانشور بوده‌اند. این دانش هر چند با دانش نوین بسیار متفاوت بود ولی کمتر از آن قدرتمند نبود و از جهان بینی و احساس وجود دیگری سرچشمه گرفته بود. جهان بینی آنان بر پایه‌ی رابطه با طبیعت و درک آن بنیان نهاده شده بود.این جهان بینی از طریق ادراک و نیز از راه مشاهده‌ی محض به دست آمده بود.این جهان بینی پدیده‌های طبیعی را به عنوان بخشی از دستگاه یگانه و قدرتمند آفرینش می‌اموخت و درک می‌کرد.همین که آنها از زندگی دیگر حیوانات و احشام برای زندگی خود الهام میگرفتند نشانگر تفکر و علم قوی آنها میباشد.

خواص هایی که از بره موم تایید شده است؟

بره موم از نظر طب سنتی فواید بسیار زیادی دارد ولی برخی از انها مورد تایید پزشکان نوین نمیباشد ولی براساس تحقیقات هر دو موارد زیر به عنوان فواید قطعی برای بره موم تعیین شده است:

1-بهبود التهاب

2-درمان زخم معده

3-پروستات

4-دهان و دندان

5-مومیایی کردن

6-ضدعفونت

7-ضد میکروب

8-بهبود سوختگی

فواید بره موم ارگانیک

 

خرید بره موم و تحویل فوری آن

گروه ما اکثر محصولات خود را به صورت اینترتی به دست مشتریان خود ارسال کرده تا بتوانند از قدرت این ماده بهره مند شود.افرادی که به دنبال محصولات ارگانیک زنبورعسل هستند میتوانند با تماس یا سفارش در این سایت محصول خود را خریداری نمایند.

 

محصولاتی که با بره موم ساخته شده است

محصولات مختلی از بره موم ساخته شده تا با این طریق بتوانند این محصول و فواید آن را به اکثر افراد شناسایی کنند و تا کنون نیز موفق بوده اند:

1-کپسول

2-قرص

3-شامپو

4-صابون

5-عصاره

6-شربت

7-دهانشویه و خمیر دندان

محصولات اشاره شده در بازار های داخلی و خارج موجود میباشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *