قیمت عسل شان


قیمت عسل شان

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgb(53 19 234 / 30%), 0 0 20px rgba(64, 255, 24, 0.1) inset” align=”;” ]مصرف عسل طبیعی با موم بهتر است یا بی موم؟ افرادی که عسل طبیعی مصرف میکنند سعی دارند یک محصول کاملا ارگانیک و طبیعی به بدن انها وارد شود تا با این طریق بتوانند سلامتی خود را تضمین کنند.اگر به ریشه ی موم طبیعی دقت کنیم متوجه میشویم این ماده بیش ۵۰ درصد از ساختمان خود را از عسل تشکیل داده و بقیه اسیدهای چرب و رزین بوده که این موارد موجب سختی هضم ان شده است.

 

مزایا و معایب عسل با موم

[box shadow=”0 1px 4px rgba(27, 8, 255, 0.3), 0 0 20px rgba(24, 71, 255, 0.1) inset” align=”;” ]آیا عسل با موم مصرف کنیم؟زمانی که زنبورداران تمام دنیا عسلشان را از داخل کندو برداشت میکنند، در کارگاه عسل گیری خود موم را از آن جدا می کنند موم به دست امده را در حرارت بالا صاف و ذوب می کنند و به صورت قالب یا کلوخ ها در می آورد.موم به دست امده به عنوان برگ موم یا ورق موم در هسته ی قاب عسل مجدد استفاده شده تا از تولید موم جدید در کندو حداقل ۷۰ درصد جلوگیری شود.

موم طبیعی چگونه آلوده میشود؟

در مدت نگهداری درانبار های نا پاک و غیر بهداشتی امکان حرکت انواع حشرات ،پروانه ی موم خوار و موش ها میتوانند از هر نظر موم را کثیف نمایند همچنین ریختن فضولات ان ها روی موم موجب الودگی ان میشود و یا اینکه متاسفانه از روی نا آگاهی بعضی زنبوردارها برای جلوگیری از حمله پروانه موم خوار یا بید موم خوار از قرص خطرناک و سرطان زای فستوکسین یا همان قرص برنج برای نگهداری موم استفاده می کنند که باعث به جا ماندن پسماند این ماده شیمیایی روی موم میشود.

فروش بهترین عسل با کادر چوب

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]در زنبورستان ها تمامی کندوها ابتدا دارای تعداد زیادی از قاب یا شان عسل بوده که برای افزایش جمیعت به کار میرود،بعد از اتمام گرده در طبیعت و شروع به شهد اوری همان قاب های عسل که جایگاه رشد زنبورها بوده اینبار با عسل پر شده و برای مصرف اماده میشود.

حال سوال اینجاست کدام موم با عسل بهتر است؟

در شان هایی که از برگ موم یا پوکه های قدیمی به عنوان عسل گیری استفاده نشود قطعا تازه بوده و زنبورها از شهد طبیعت جهت ساخت ان استفاده میکنند.این گونه موم ها الودگی کمی داشته و از نظر هضم بهتر از پوکه های قدیمی میباشد.

قیمت عسل شان

دلایل زیر میتواند منع مصرف برای عسل با موم های قدیمی باشد:
۱-وجود پسماندهای شیمیایی
۲-آلودگی های فیزیکی
۳-وجود انواع آلاینده های غیر طبیعی
۴-تغییر کردن طعم موم به خاطر استفاده از ان به صورت چندین مرتبه

 

فروش ویژه ی عسل طبیعی با موم

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]تنها عسلی که با موم برای مصرف پیشنهاد میکنیم عسل های خود بافت هست و انهم به خاطر تازگی آن است.این عسل در بازار به عسل بی موم یا کریستال معروف است ،از این عسل در اکثر فروشگاههای عسل به خصوص فروشگاه عسل قره داغ نیز موجود بوده و میتوانید به صورت عمده و خرده تهیه نمایید.

 

خرید عمده و خرده عسل با موم

به طور کلی مصرف و عرضه ی عسل طبیعی به دو صورت زیر انجام میگیرد:
۱-شهد
۲-با موم
در هر کدام از موارد بالاتر عسل کیفیت یکسانی دارد ولی در صورت تازه بودن موم عسل میتواند انزیم های بیشتری وارد بدن شود.
جهت تهیه عسل به صورت عمده با ما در تماس باشید.

توصیه

در صورت مصرف دارویی عسل از عسل شان با موم تازه استفاده کنید.

??

❤❤

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *