موم ورق عسلی رنگی

موم زنبور عسل از اولین موادی است که برای ساخت شمع از آن استفاده میشده است.امروزه نیز از این ماده به دلیل مزایا و فوایدی که دارد به عنوان ماده ی اصلی برای ساخت شمع استفاده میکنند.از جمله مهم ترین فواید این نوع شمع خنثی کردن آلودگی های محیط-بوی نامطبوع و … است.

 

 

تولید کننده ی موم ورق رنگی در اصفهان

[highlight-red bcolor=”green” align=”right” ]همانطور که میدانید موم های ورقه ای شمع سازی در نوبه ی خود یک محصول جدیدی به شمار میروند.این محصول از نظر عمری بسیار جدید بوده و هنوز از نظر بازار هدف اشباع نشده است لذا اکثر کارگاههای موم اج کنی قادر به تولید این نوع مومها بوده ولی هنوز به این فکر نیفتاده اند.فقط تعداد کمتری از کارگاههای موم اج کنی قادر به تولید این محصول هستند.برای تهیه ی ورق شمع سازی از موم طبیعی با ما در ارتباط باشید.

 

قیمت هر ورق موم رنگی

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]استان اصفهان یکی از بزرگترین استان های کشور از نظر جمیعت و وسعت محسوب میشود.در این شهر بزرگ افرادی هستند به دنبال شمع های طبیعی که با سوختن ان انرژی گرفته یا بخواهند خود را به آرامش برسانند.از امتیاز مثبت شمع با موم ورق داشتن نور و حرارت ملایم است که هر کسی با دیدن آن آرامش کافی را دریافت میکند.

 

موم ورق عسلی رنگی

البته خصوصیات دیگری نیز این شمع به صورت زیر دارند:

1-شعله ی شمع های موم عسل به دلیل قرار گیری در طیف نور خورشید روشن تر از سایر شمع ها میسوزد و نگاه کردن به آن پیش از خواب موجب آرامش چشم میشود.
2-این شمع ها دوده ی کمتری نسبت به شمع های دیگر داشته و بسیار خوش رایحه هستند و برای معطر کردن انها نیازی نیست که از اسانس های شمع سازی استفاده شود.
3-این موم ها از لحاظ اقتصادی هم نسبت به پارافین های دیگر به صرفه تر هستند

 

فروش بهترین موم ورق رنگی شمعسازی

ماده ی اولیه ی ورق های شمع به صورت طبیعی از موم زنبورعسل است و همه ی افرادی که با این ماده به عنوان شمع سازی استفاده کند قطعا نیازمند یکسری خصوصیات از ورق ها هست.ساخت شمع های دست ساز رول شده از موم ورقه ای رنگی هم سرگرم کننده است و هم میتواند سودآور باشد. آنها نیازی به ذوب شدن موم ندارند موم ورقه ای رنگی که به آن موم عسل رنگی نیز گفته می شود کاربرد زیادی در ساخت شمع های خلاقانه دارد.
1-داشتن بوی خوب
2-نور بسیار خوش
3-فرم دهی آسان
4-کیفیت بالا
5-نداشتن ناخالصی
6-رنگ با کیفیت
7-استاندارد بوده اندازه
8-قیمت مناسب
گروه قره داغ با رعایت تمامی موارد اشاره شده سعی دارد بهترین موم های شمع سازی را در اختیار مصرف کننده قرار دهد.

 

رنگ کردن موم طبیعی ارگانیک

آیا موم طبیعی را با اسپری رنگ میتوان رنگی کرد؟
قطعا اینکار اشتباه است و رنگ ان بعد از خشک شدن موم از بین رفته یا میریزد.لذا برای اینکار رنگ را به همراه موم ذوب شدن گرم میکنند تا به مغز این محصول وارد شده و یک رنگ شود.برای تهیه موم های رنگ شده از طریق ذوب و با کیفیت با ما در تماس باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *