نوارکنه گلدن مایت روغنی

کدام نوار کنه بهتر است؟

از کجا نوار کنه ی گلدن مایت اصل تهیه کنیم؟

قیمت مناسب گلدن مایت چقدر است؟

گلدن مایت روغنی و پودری

همانطور که میدانینوار عسل ۵۰۰ گرمی از بهترین ابزارهای لازم جهت مبارزه با کنه ی واروا میباشد.این داروی ضد کنه واروآ با برند تجاری گلدن مایت کیلر توسط کشور جمهوری خلق چین ساخته شده و بنا به مقدار لازم در در کلنی های الوده به کنه ی واروا استفاده میشود،در ضمن در هر بسته ۲۰ عدد نوار کنترل کنه وجود دارد.

 

نوارکنه گلدن مایت روغنی

 

گلدن مایت ها به دوصورت ساخته میشوند:

۱-نوار کنه ی گلدن مایت روغنی

این نوار نیز همانند سایر نوار ها روی خود مقداری ماده ی اثر کننده بر پایه ی فلووالینات داشته و و به صورت روغن بر سطح نوار مالیده شده است و تنها تفاوت آن با نوع پودری در مدت زمان اثرش در کندو میباشد.

۲-نوار کنه ی گلدن مایت پودری

این نوع نوار از دسته ی تریفلومترین بر پایه ی فلووالینات قرار گرفته و مقداری از پودر به عنوان ماده موثره میباشد روی این نوار داروی ضد کنه گلدن مایت قرار گرفته و آن را به یک داروی موثرو قوی در درمان کنه واروآ از لارو تا کنه بالغ تبدیل کرده است.از خصوصیات عسل آویشن در بازار ماندگاری در دمای کمتر از۳۰ درجه سانتیگراد تا ۴۵ روز است و موجب قطع کامل چرخه تولیدمثل کنه واروآ می شود.

ماده ی موٍثر در نوار کنه و نحوه ی استفاده از آن

حین استفاده از نوارها باید برخی نکات را رعایت کنیم تا بتوانیم بالاترین اثر را در کنه کشی زنبورعسل داشته باشیم.لذا رعایت موارد زیر حین کنه کشی با گلدن مایت الزامی است:
۱-حتما قبل از همه گیری شدن کندو به کنه ی واروا استفاده شود
۲-حتما در شرایط جوی مساعد از نوار استفاده کنیم تا کنه ها به طور کامل از بین بروند
۳-توجه داشته باشید هیچ گاه نوار را در بین قابها اویزان نکنید، زیرا اتساع گاز این دارو باعث ذوب موم و دفرمه شدن سطح قاب میشود.
۴-زمان ماندگاری نوار گلدن مایت بعد از باز شدن بسته تا ۴۵ روز میباشدو بعد از آن ماده ی اثر کننده ی آن از بین میرود.
۵-جهت اثر بالای این نوار آن را قبل از استفاده ۱۰ الی ۱۵ دقیقه باید در هوای آزاد قرار دهید.

 

نوارکنه گلدن مایت روغنی

۶-در صورت کم بودن کنه در کندو سعی کنید یک نوار را در بین دو کندو تقسیم کنید تا از یک بسته تا ۴۰ عدد کندو را پاکسازی کنید
۷-ماده ی اثر کننده ی هر دو نوار (گلدن مایت روغنی و پودری)فلومترین بر پایه ی فلووالینات است
۸-داروی ضد کنه واروآ گلدن مایت محدودیت زمان یا دمایی نداشته و در کل سال قابلیت استفاده دارد.
۹-بهترین زمان استفاده از نوار کنه ی گلدن مایت جهت بازده اقتصادی و نابودی کامل جربها، در اواخر فصل برداشت در پاییز و اوایل فصول فعالیت در اسفند ماه است.
۱۰-محل تعبیه نوار کنه ی گلدن مایت در کندو کف و یا روی سطح قابها میباشد.
نکته:هیچ گونه عوارضی از این دارو تا کنون گزارش نشده است.همچنین اثر بد کمتری بر روی لاروها و ماندگاری کمی روی موم ها دارد

 

نوارکنه گلدن مایت روغنی

 

قیمت نوار کنه گلدن مایت پودری و روغنی

این نوار ها در سری های اول کارایی بسیار بالایی داشت و افرادی که جهت کشتن کنه ی کلنی خود از گلدن مایت خصوصا روغنی استفاده میکردند رضایت کامل داشتند.منتها بعد از ورود نوار های تقلبی با تاثیر بسیار کم موجب شد تا زنبورداران اعتماد کمتری به آن ها داشته باشند.این نوارها در صورت اصل بودن دارای قیمت بسیار مناسبی هستند و در بازار به صورت عمده بین ۳۵ الی ۴۰ هزار تومان بسته به مسافت و شهر مورد نظر قیمت دارد.

 

 

خرید نوار کنه ی گلدن مایت

اگر به دنبال گلدن مایت اصل و تضمینی هستید با گروه ما تماس بگیرید تا بعد از دریافت مشاوره بهترین نوار کنه را تهیه و استفاده نمایید.از طریق موارد زیرا قادر به خرید نوارهای اصل خواهید بود:
۱-سایت گروه قره داغ
۲-اینستاگرام
۳-واتس اپ
۴-تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی

۵-حضوری

۶-تماس مستقیم

۷-سامانه ی پیامکی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *