قیمت وخرید موم ورقه


قیمت وخرید موم ورقه

قیمت برگ موم یا موم ورقه ای را از کجا اطلاع پیدا کنم؟

 

تعاونی های زنبورداری بهترین گزینه برای این موضوع خواهد بود اما به دلیل درخواست بالای زنبورداران برای این محصول گاها این تعاونی برا تامین این محصول با مشکل مواجه میشوند.

لذا بنکداری های این محصول و کارگاههای آج کنی و مهم تر و راحتتر از همه ی آنها فروشگاههای اینترنتی و انلاین میباشد.

 

خرید برگ موم در اصفهان

اگر بخواهیم امار افرادی که در ایران در حوزه ی محصولات زنبورعسل و محصولات تولیدی انها بحث کنیم متوجه خواهیم شد اصفهان بیشترین زنبوردار کشور را دارد ولی از لحاظ تولید محصولات زنبورعسل در رده های چهارم یا پنجم قرار دارد.

استان اصفهان به خاطر کسب رتبه ی یکم از لحاظ تعداد زنبوردار قطعا یکی از مصرف کنندگان بزرگ موم ورقه ای در ایران خواهد بود.

شهرستان نجف از مرکز اصلی تولید لوازم زنبورداری و سایر ملزومات در اصفهان به شمار میرود و با قیمت کمی پایین تر برگ موم ارگانیک را در این شهر میتوان خریداری کرد.

اگر به دنبال تهیه ی برگ موم در اصفهان هستید با ما در ارتباط باشید.

 


فروشنده ی برگ موم ارگانیک در تهران

تهران نیز از لحاظ مالی یکی از قطب های بزرگ اقتصادی در ایران حتی در جهان به حساب می آید و اکثر شرکت های بزرگ ایران و حتی خارجی در تهران دارای انبار و دفتر کاری میباشد.گروه ما نیز در این شهر دارای دفتر کاری و انبار با آدرس موجود در سایت دارای فعالیت گسترده داشته و اکثر موم ورقه ای آجدار ،بدون آج و موم کلوخ زنبوردار و حتی شرکت های مصرف کننده ی موم کلوخ را تامین میکند.

 

تولید کننده ی برگ موم در تبریز

یکی دیگر از استان های بسیار در حوزه ی زنبور و زنبورداری استان آذربایجان شرقی بوده که حتی برای اولین بار زهر زنبور در این استان برداشت شد.

تبریز دارای کارگاههای موم آج کنی بسیار زیادی بوده و رقابت سنگینی در تولید موم ورقه ای با یکدیگر دارند و امار مصرف برگ موم نیز در این شهر و استان سیار یالاست.

گروه ما در بازار شتربان یکی از فعالین در زمینه ی تامین برگ موم و موم کلوخ بوده و در صورت نیاز میتوانید به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام به تهیه و خرید برگ موم نمایید.

 

قیمت وخرید موم ورقه

 

خرید بهترین برگ موم یا موم ورقه ای

اگر در تامین موم ارگانیک مشکل دارند میتوانند با ما در ارتباط باشند.

از تمامی زنبورداران و افرادی که در ساخت شمع های تزئینی فعالیت دارند

برای اطلاع از قیمت دقیق و به روز با ما تماس بگیرید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *