قیمت بره موم خالص

چگونه از خواص دارویی و غذایی بره موم بهره مند شویم؟
قطعا یکی از راههای استفاده از برهموم یا هر گونه مواد غذایی جدید باید ابتدا آن را به طور کامل بشناسیم.برای شناخت بره موم نیز باید به ساختار،مزایا و معایب آن کافیست تا بتوانیم به نحوه ی استفاده از آن پی ببریم.

 

قیمت بره موم خالص

علت بالا رفتن قیمت بره موم

در زمان های قدیم برای هر مصارف صنعتی و غیر صنعتی عمدتا از محصولات طبیعی و از دل طبیعت استفاده میشد.بره موم نیز در آن زمان جایگاه بالایی داشته است و به مرور زمان از رده خارج شده و مواد دیگر و شیمیایی جایگزین آن شده است.اما در چند دهه ی اخیر مجددا این ماده به خاطر شناختی که از آن شده است مورد توجه قرار گرفته و دوباره خواص و استفاده از آن جان تازه ای گرفته است.به طوری که زنبورداران در چند 10 سال گذشته آن را به عنوان ماده ی اضافه از کندو جدا کرده و دفن میکردند.

این جملات نشان میدهد که بره موم از نظر قیمتی هیچ ارزشی نداشته است.منتها این روز ها که محققان زیادی در کشورهای مختلف پا به عرصه ی تحقیق گذاشته اند متوجه شدند که برهموم علاوه بر یک ماده ی مفید بلکه یک داروی طبیعی بسیار قوی برای انواع بیماری ها و حتی سرطان میباشد.به موجب این قضیه ارزش مبلغی آن بالا رفته و این روزها حتی تا کیلویی 2میلیون تومان در بازار معامله میشود.

قیمت بره موم خالص

خاصیت های بره موم

افرادی هستند که به خاطر ظاهر بسیار بد این ماده حتی حاضر به شناخت آن نیستند،ولی برایشان جالب هست که چرا یک ماده با اینقدر ظاهر بد میتواند برای انسان سودمند باشد.به طوری که بره موم در هر نقطه ای از بدن میتواند برای ما فایده داشته باشد.در زیر به تعدادی از ان اشاره میکنیم.
1-این ماده دارای خاصیت ضد باکتری ،قارچی، ضد عفونی ،ضد ویروسی و ضدانگلی است که میتواند بدن را از لحاظ پوستی و داخلی از شر عوامل بالا راحت کند.
2-مفید برای پوست:این ماده با داشتن انواع مواد معدنی و ویتامین لازمه برای پوست به راحتی میتواند آن را ترمیم،تقویت و بهبود بخشد.برخی از بیماریهای که با بره موم میتوان پوست را از شر آنها رها کرد عبارتند از:

-درمان کردن التهاب های پوستی
-از بین بردن آکنه و ناراحتی های پوستی
-درمان انواع زخم ها و بیماری های پوستی
-تغذیه پوست

3-مناسب برای دندان
مصرف بره موم برای دندان نیز بسیار حایز اهمیت است و در مورد دیگر نیز در دندانپزشکی به عنوان بی حس کننده مورد استفاده قرار میگیرد.

 

قیمت بره موم خالص

 

برخی دیگر از خواص دارویی بره موم که اثبات شده است عبارتند از :
1-کاهش التهابات روماتسمی و آرتریت روماتوئيد
2-بازسازی بافت استخوان
3-حفاظت از کبد و سایر قسمت های حیاتی بدن
4-درمان یا کهشا اثرات انواع سرطان
5-افزایش ایمنی بدن
6-کاهش دهنده ی آزادسازی هیستامین
7-از بین برنده ی سرما خوردگی و ویروس آنفلوآنزا

 

عوامل تاثیر گذار در قیمت بره موم

با توجه به نوسانات شدید بازار و قیمت ارز برهموم نیز به خاطر اینکه درصد بالایی از ان صادر میشود قیمت ثابتی ندارد.این حالت برای قیمت کلی و عمده ی برهموم تاثیر گذار است ولی عوامل دیگری بره خرده فروشی ان تاثیر مستقیم داشته و تغییر هر کدام از پارامترها باعث تغییر در قیمت آن میشود.بعضی از عوامل تاثیر گذار عبارتند از :

1-رنگ بره موم
2-بو و طعم
3-محل برداشتی(پشت دریچه ی پرواز یا روی قابها)
4-تمیزی
5-مقدار برهموم
6-مسافت ارسالی???
7-بسته بندی

 

خرید انوع بره موم در تهران

افرادی که در امر صادرات هستند،به عنوان تولید کننده یا در امر ساخت داروی گیاهی از بره موم و فرآورده های آن هستند میتوانند برای تامین آن در حجم مختلف با ما در ارتباط باشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *