قیمت کیلویی ورق موم

اگر زنبوردار هستید؟یا یک شخصی که اصلا زنبورداری نکرده است،احتمال دیده باشد که در زنبورستان یک سری قاب هایی با یک ورق موم در زمان مشخصی داخل کندو گذاشته میشود.این محصول آماده که برای جلوگیری از بافتم موم زیاد در کندو استفاده میشود،ورق موم آجدار نام دارد که امروزه بیش از 50 درصد از زنبورستان برای افزایش تولید عسل آن استفاده میشود.

 

نحوه ی ساخت موم ورق اجدار

تولید و ساخت ورق موم آجدار کاری بسیار آسان و راحت میباشد.برای اینکار تمامی مومهای برداشت شده را زا عسل جدا میکنیم تا یک موم خالص و بدون مواد اضافی بماند.بعد از خشک شدن این ماده توسط توسط دستگاهی به نام موم آج کن تولید شده و کیفیت ورق موم نیز به کیفیت خود موم بستگی دارد.این دستگاه دارای قابلیت های زیادی بوده و میتواند انواع ورق در اندازه های مختلف تولید کند.

 

قیمت کیلویی ورق موم

بسته بندی و کیفیت ورق موم آجدار

موم های ورق اجدار درص ورت سر پولک بودن بسیار شکننده بوده و حفظ و نگهداری آن کمی سخت است.اما برای جلوگیری از این اتفاق و ارسال به دورترین نقطه آن را در بسته بندی های دو کیلویی و در نهایت در کارتن های 10 کیلویی به طور کامل بسته بندی میکنند تا از شکستن و له شدن در زیر بار جلوگیری به عمل آید.
چند مورد از خصوصیات بد موم ورقی:
1-در ابتدای کار رطوبت بسیار زیادی داشته و به مرور زمان از وز ان کم میشود
2-نسبت به موم کلوخ کمی حساس است
3-ضخامت استانداردی ندارد

قیمت کیلویی ورق موم

 

قیمت ورق موم های آجدار

در حال حاضر قیمت مشخصی برای این محصول وجود ندارد،زیرا در فصل کاری زنبورعسل این محصول هم کم یاب شده و هم گرانتر میشود.اما در حال حاضر هر دو کیول ورق موم آجدار حدودا 250 هزار تومان قیمت دارد.

 

ارسال موم ورق ارگانیک در حجم مختلف

همانطور که اشاره شده کمترین وزن ورق موم برای ارسال به صورت تضمینی 2 کیلوگرم است و کمتر از ان امکان ارسال بسیار ضعیف و این کار فقط در موم های ورق رنگی امکان پذیر است.

 

قیمت کیلویی ورق موم
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *