مرکزعسل ایران


عسل طبیعی از جمله خوراکی های بسیار مفید و لذیذ در طبیعت بوده که ضد انواع امراض و تاثیر زیادی در سلامتی انسان ها دارد.این خوراکی از دل گل و گیاه و طبیعت تولید و توسط زنبورهای عسل در کندو به طور کامل تبدیل به عسل طبیعی می شود.

بهترین بازار فروش عسل

مرکزعسل ایران

در اکثر بازارها همه ی لوازم معمولا بورس خود را دارند متاسفانه عسل طبیعی که خاصیت بسیار زیاد داشته و سلامتی فرد و جامعه را تضمین می کند هیچ گونه بازار خاصی ندارد به جز چند مغازه ی کوچک در شهرهای بزرگتر مانند تبریز و تهران و اصفهان دلیل این اتفاق نیز بی تفاوت شدن به محصولات سالم و تبعیت از خوراکی های ناسالم و نوین و از همه مهمتر به وجود آمدن انواع شبه عسل که در کارگاهها و کارخانه های صنعتی تولید می شود.

عامل اصلی کاهش مصرف عسل و بی اعتماد شدن مردم نسبت به این غذا می باشد.اما این روزها سوپرمارکتها و نمایندگی های اقدام به فروش انواع عسل و دیگر محصولات زنبورعسل می کنند و برای تامین نیاز خود می توان از آنها خریداری کرد.اما بازارهای معروف عسل در ایران یکی پاساژ شتربان تبریز و دیگری بازار میوه و تره بار تهران می باشد که در آنجا عسل ها به صورت خرده و عمده به فروش می رسد.

به چه قیمتی میتوان عسل گون تهیه کرد

مرکزعسل ایران

از جمله عسلی که در ایران محبوبیت پیدا کرده و تقریبا در همه ی نقاط ایران یافت و تولید می شود عسل گون می باشد.اما با توجه به نوع گونه ی گیاه گون و بسته به صعب العبور بودن مسیر زنبورداری قیمتهای آن کمی باهم متفاوت است ولی در این بازار قیمت عسل گون در شهر تهران و اکثر شهرها قیمتی معادل 110 الی 130 هزار تومان دارد.البته برای اطلاع از قیمت به روز انواع عسل می توانید با گروه مشاوره ی ما در ارتباط باشید.

عسل گون وحشی برای انواع زخم

عسل گون و دیگرعسل ها معمولا دارای خاصیت اسیدی داشته و برای درمان عفونت های ایجاد شده حاصل از زخم کمک زیادی می کند و دلیل محکمی که برای این عمل وجود دارد این است که باکتریها در اسیدها و عسل ها نمی توانند رشد کنند،طبق گزینه های زیر میتوان عسل را به عنوان ترمیم کننده ی زخم دانست.

1- اکثر عسل ها معمولا دارای پ هاش پایینی هستن لذا اسیدی بودن آن در بدن آن را به یک آنتی بیوتیک قوی تبدیل کرده است.

 

2- اکثر باکتری ها هوازی بوده و نیار به اکسیژن و رطوبت دارند،چون عسل رطوبت کمی دارد و باکتری نمی تواند در عسل ادامه حیات دهد.

 

3-وجودH2O2 هیدروژن پرواکسید در عسل به عنوان سلاح برای از بین بردن باکتری ها به کار می رود.

((گروه قره داغ یک مرکزخرید عسل و دیگر محصولات زنبورعسل میباشد.))مرکزعسل ایران

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *