خریدعسل دارویی


خریدعسل دارویی …تمامی محصولات زنبور عسل را میتوان جزو داروخانه ی طبیعی نامید چون هر بیماری که شما فکر کنید برای درمانش می توان از محصولات این حیوان با ارزش ومفید استفاده کرد.ازطرفی علاوه بر دارو بودن محصولات زنبور عسل در جهت تقویت بدن وشادابی بدن نیز می توان از عسل وگرده ی زنبور عسل نیز می توان استفاده کرد.

  • خرید عسل طبیعی گون دارویی
  • چگونه عسل خام خریدکنیم؟

خرید عسل طبیعی گون دارویی

کشور ایران به دلیل داشتن گیاه گون زیاد معمولا سالانه ازاین گیاه عسل زیادی توسط زنبورداران شهرهای مختلف برداشت میشود(گروه قره داغ نیز سهم زیادی از این برداشت را به عهده دارد) اگردقت کرده باشید در همه ی مراتع ایران گیاه گون باگونه های متفاوت وجود دارد وعسل برداشتی از گون جزو عسلهای پر مصرف ومحبوب ایرانی ها می باشد.ازطرفی یکی ازخصوصیت بارز این عسل که پرمصرف شده است،به خاطر داشتن طعم خاص ودارویی آن می باشد.عسل گون به خاطر طعم خوشمزه اش جزو عسلهایی هست که دروعده های صبحانه همراه با کره ویا خامه میل شده و به خاطر داشتن شیرینی زیاد اول صبح باعث نشاط وانرژی در بدن می شود.

ازطرفی به خاطر خواص دارویی که این عسل دارد در درمان بیشتر بیماری ها توسط طبیبان سنتی وافراد عادی به وفور استفاده می شود.در زیر به تعداد اندکی از خواص دارویی این عسل اشاره می کنیم:

1-حساسیت های فصلی را ازبین می برد

2-ضد سرماخوردگی وتقویت قوای بدنی

3-دارای خاصیت انتی اکسیدان

4-تضعیف عملکرد سرطان

5-ترمیم سلولهای مرده ی پوست

6-انرژی زا ونشاط آور می باشد

ازویژگی های ظاهری وفیزیکی این عسل دارای رنگ زرد(طبق تصویر زیر)بویی مطبوع ونزدیک به گیاه گون می باشد.درضمن عسل گون دارای طبع گرم بوده وبرای افراد سرد مزاج بسیار مفید می باشد.

خریدعسل دارویی

یکی از راههای مصرف عسل گون جهت تقویت ایمنی بدن به شکل زیر می باشد.

به صورت ناشتا و هر صبح ۲ تا ۳ قاشق عسل گون را می توانید با یک لیوان آب ولرم وجوشیده شده و مقداری آب لیموی ترش تازه مخلوط کرده و میل نمایید. این نوشدنی طبیعی علاوه بر خاصیت ضد سرطانی بودن دارای خاصیت ضد عفونی کنندگی نیز می باشد ودر اول صبح انرژی زیادی به بدن هدیه می دهد. از طرفی چون لیموی  تازه در این شربت استفاده شده ، بدن علاوه بر جذب تمام خواص عسل از مقدار زیادی ویتامین C نیز بهره مند خواهد شد.برای نتیجه گرفتن از این معجون مقوی باید حداقل بیست روز بدون وقفه صبحها استفاده کرده تا شاهد اثرات باورنکردنی آن بشوید.

چگونه عسل خام خریدکنیم؟

خریدعسل دارویی

تمامی عسل های که زنبور عسل تولید کرده و هنوز به مرحله ی برداشت نرسیده باشد را اصطلاحا عسل خام می گویند.اما درمرحله ی برداشت که هرکدام از زنبورداران دارای روش های خاصی برای برداشت هستند عسل به دسته های مختلف تقسیم بندی می شود.عسل خام عسلی هست که در آن ابتدا پولکی ویا رویه ی بسته شده ی شش ضلعی با کاردک برداشته می شود و سپس در داخل استراکتور گذاشته شده وبا دور بالا عسل به وسیله ی گریز از مرکز به داخل استراکتور ریخته می شود ودر زیر استراکتور شیری که تعبیه شده به داخل حلبی های 27کیلویی ریخته شده وانبار می شود به این مراحلی که توضیح داده شد اصطلاحا برداشت خام می گویند.اگر برداشتی غیر از برداشت سرد در عسل انجام گیرد عسل برداشتی خام نمی باشد.برداشت عسل خام را طبق فیلم زیر مشاهده کنید.

نحوه برداشت عسل خام با استراکتور

گروه قره داغ همانطور که در فیلم بالا مشاهده می کنید تمامی عسل های خود را با رعایت کامل بهداشت فردی ودستگاهها فقط به صورت خام برداشت می کند و دراین فرایند به هیچ عنوان از حرارت استفاده نمی کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *