بره موم در تهران

 

بره موم در تهران

 

اگر دقت کنید اکثر شهرهای بزرگ به دلیل جمیعت زیاد و بروز بیماری های مختلف نیاز شدیدی به مواد ارگانیک هستند تا بتوانند در برابر آلودگی مختلف دوام بیاورند و عمر خود را طولانی کنند و استفاده از محصولات ارگانیک تنها راهی است تا بتوانند به این ناخوشی های غلبه کنند.یکی از موارد بسیار مناسب استفاده از فراورده های بره موم است که از نتایج ان در صورت مصرف شگفت زده خواهید شد.

 

تعریف ساده ی بره موم

بره موم به زبان ساده

بره موم یک ماده‌ای شبیه موم، خمیری شکل و چسبناک با بوی نسبتاً مطبوع است ،که رنگ آن از زرد، سبز و قرمز تا قهوه‌ای تیره متغیر میباشد.

رنگ و عطر بره موم در مناطق مختلف متفاوت بوده و خصوصیات آن بستگی به نوع گیاهان موجود در هر منطقه دارد. بره موم معمولاً در جلوی دریچه پرواز کلونی زنبورعسل یافت شده و زنبوران برای ساخت آن از صمغ یا رزین موجود در تنه، شاخه، برگ و جوانه گیاهان استفاده می‌کنند.

استفاده از بره موم

در برخی کشورهای مختلف مخصوصاً مانند:

1-کشورهای اروپایی

2-آمریکا

3-برخی از کشورهای توسعه‌یافته آسیایی مانند ژاپن، کره جنوبی و چین بره موم کاربرد وسیعی داشته و از آن به اشکال مختلف از قبیل قرص، کپسول، صابون، آدامس، خمیردندان و غیره استفاده میشود.

بره موم در تهران

مزایای خرید بره موم به صورت اینترنتی

همانطور که میدانید یکی از شعارهای قرن جدید یافتن محصول ناب در کمترین زمان ممکن است و تنها راهی که برای این کار وجود دارد اینترنت است.از طریق سایت های مختلف به راحتی میتوان با فروشنده یا تولید کننده های مختلف بره موم ارتباط گرفته و پس از دریافت اطلاعات کامل میتوان خرید خود را انجام داد.بدون انکه بخواهیم ذره ای از جای خود تکان بخوریم بره موم خالص را میتوانیم از گروه قره داغ تهیه و در موارد لازم استفاده نماییم.پس بهترین را تهیه برهموم دنبال کردن گروه قره داغ در شبکه های اجتماعی و اینترنت است.

 

اشکال مختلف بره موم در ایران

اگر بخواهیم بره موم را در ایران طبقه بندی نماییم ،از پوشش گیاهی و درختام موجود میتوان بررسی کرد(برفرض مثال بره مومی که در کشور برزیل وجود دارد قطعا اکثر مواد تشکیل دهنده اش با بره موم ما متفاوت خواهد بود)در ایران حدودا 8 درخت به عنوان منبع مناسب برهموم میباشد و درصورتی که زنبورها از این اقلام به عنوان مبع بره موم استفاده کنند جزو بهترین و مقوی ترین برهموم خواهد بود از جمله:

1-تبریزی

2-صنوبر

3-بیدمشک

4-راش

5-اکالیپتوس

6-شاه بلوط

7-بلوط

8-چنار و دیگر درختان کم و بیش صمغ دارند.

خریدمطمئن و عمده بره موم به صورت اینترنتی

با توجه به کلاهبرداری های انجام شده در شبکه ها و سایت های اینترنتی

امروزه اکثرا به این گونه خرید ها افراد اعتماد ندارند.

ولی توصیه میکنیم به جای خرید به صورت اینترنتی

با فرد فروشنده تماس گرفته و نسبت به بره مومی که خریداری مینمایید

اطلاعات کامل و مشاوره ی لازم را دریافت نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *