خرید اینترنتی گرده گل

ساده ترین راه برای خرید گرده گل استفاده از سایت های معتبر داخلی یا جهانی است و از این طریق میتوان بهترین نوع ان را از کشورهای مختلف و در ایران نیز از شهرهای خاصی که گرده ی زیادی برداشت میکنند مناسب میباشد.به وسیله ی این شگرد بهترین گرده را با قیمت مناسبی میتوان تهیه و مصرف کرد.زیرا در فروشگاههای حقیقی ممکن است میزان گرده محدود و کیفیت ان متناسب با طبع ما نباشد.

 

 

عطر گره گل از کجا نشات میگیرد؟

گلها زمانی از خود عطر ساتع میکنند که بخواهند قدرت باروری خود را به رخ طبیعت بکشانند و از این طریق میخواهند به گل یا گیاهان جنس مخالف اماده ی باروری یا تولید محصول را نشان دهند.پس نتیجه میگیریم گلها در صورتی عطر بو خواهند داشت که گرده ی تولید کنید و گلی که گرده نداشته باشد بویی نیز نخواهد داشت.هر گلی فقط به مدت محدودی قادر به تولید این بو است و غالبا گلهای بالغ توانایی این نوع تولید را دارند.در ضمن گلهای نوجوان یا به اصطلاح نابالغ قادر به تولید این بو نیست.

 

 

خاصیت های ناب گرده خاص

قطعا در طبیعت اگر دقت کرده باشید هر محصولی(بیش از ۸۰ درصد محصولات) به وسیله ی گرده افشانی تولید میشود و این نشان دهنده ی ارزش گرده میباشد و نشان میدهد که هر گرده قادر است به عنوان یک میوه در بدن خاصیت داشته باشد.

 

خرید اینترنتی گرده گل

به همین دلیل خاصیت های زیادی دارد و در این بخش تنها به سه مورد مهم اشاره میکنیم:
درمان یا کمک به عملکرد پروستات
مردانی که به هیپرپلازی خوش خیم پروستات مبتلا باشند میتوانند از گرده گل خود را تسکین و یا درمان کنند.
بهبود عملکرد قلب و عروق
آیا میدانستید گرده گل دارای مقدار زیادی روتن است؟لذا مانند یک بیوفلاونوئید آنتی اکسیدانی که به تقویت عروق خونی، مشکلات گردش خون و تنظیم سطح کلسترول کمک می کند. قادر است از حمله قلبی و سکته مغزی جلوگیری کند.
درمان نازایی
ترکیب گرده گل و ژل رویال در تحریک تخمدان برای آزادسازی تخمک بسیار موثر است و برای افرادی که مشکل نازایی دارند میتواند بیش از ۶۰ درصد پاسخ مثبت دهد.همچنین گرده گلبه عنوان تقویت کننده هورمونی، داروی تقویت قوای جنسی قوی نیز بحساب می آید!

 

انواع گرده گل در طبیعت

منظور از تنوع گرده چیست؟
در بازار یا طبیعت گرده گل را از منظر های مختلفی میتوان طبقه بندی کرد ولی به طور معمولا برای بازار و تعیین نرخ در موارد زیر طبقه بندی میکنند:
۱-محل برداشت
۲-زمان برداشت
۳-رنگ گرده
۴-میزان خشک بودن
۵-نوع گرده

 

قیمت کیلویی گرده گل در بازار

گرده گل در بازار بر اساس میزان خشکی و تنوع رنگ عرضه میشود و هر چقدر به صورت استاندارد خشک شده و با ترکیبات رنگی مختلفی باشد با قیمت بالاتری عرضه میشود.در حال حاضر گرده ی بیدمشک و خشخاش وحشی سیاه بالاترین نرخ را دارد و به ازای هر کیلویی تا ۴۰۰ هزار تومان نیز عرضه میشود.

??

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *