موم ورق طبیعی رنگی

[box shadow=”0 1px 4px rgb(53 19 234 / 30%), 0 0 20px rgba(64, 255, 24, 0.1) inset” align=”;” ]برای تهیه موم رنگی با کیفیت از چه موادی استفاده میشود؟ یکی از مهمترین قسمت های تولید موم رنگی حذف رنگ دانه های موم طبیعی بوده که اینکار کمک میکند تا رنگی که به ان اضافه میشود دیگر ترکیبی از زرد را نخواهد داشت.همچنین برای براق کردن رنگ در موم از روغن های مخصوص از جمله تیتان نیز استفاده میکنند تا موم سفیدی زیادی به خود بگیرد تا رنگ مربوطه در صورت ترکیب با موم خود را بیشتر و واضحتر نشان دهد.

 

 

 

کارگاه تولیدی ورق موم آج شده

در سالهای ۱۳۸۹ با ورود برگ موم های مصنوعی به صنعت زنبورداری انقلابی در این صنعت رخ داد به طوری که تولید عسل ایران را از رده ی دو رقمی به یک رقمی انتقال داد و امروز ایران با کمک همین موم ورق رتبه ی سوم تولید عسل در جهان را به خود اختصاص داده است.

ورق موم اجدار توسط دستگاه بسیار قدرتمند موم اج کن تولید میشود به طوری که برای انواع کندو ها با اندازه ی استاندارد میتوان ساخت.این دستگاه دارای یک دیگ بزرگ برای اب کردن موم های کلوخ تصفیه شده دارد که با مقداری رنگ مورد نظر ترکیب شده تا در نهایت به رنگ مورد نظر در خروجی دریافت میکنند.امروزه با استفاده از این دستگاهها انواع ورق موم رنگی و غیر رنگی تولید و در بازار عرضه میشود که با گزارش های اتحادیه های زنبورداری بیش از ۱۷۰ کارگاههای موم اج کنی فعال در ایران وجود دارد.

 

قیمت هر کیلوگرم موم ورق رنگی

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]ورق موم رنگی نسبت به خود رنگ زنبورداری بسیار متفاوت است زیرا در خود رنگها قیمت نهایی ورق موم به قیمت موم کلوخ ارتباط دارد ولی در نوع ورق رنگی به موارد زیادی از جمله:

۱-قیمت رنگ

۲-قیمت موم کلوخ

۳-ضخامت تولیدی یا درخواست مشتری هر کدام از موارد اشاره شده تاثیر مستقیمی در قیمت نهایی موم ورق رنگی دارند.

با توجه به قیمت های موجود در حال حاضر(۱۴۰۰) هر ورق با احتساب ۴۰ گرم در یک کیلوگرم (۲۵ ورق)حدودا قیمتی معادل ۹هزار تومان خواهد داشت.

 

موم ورق طبیعی رنگی

کیفیت موم ورق رنگی

[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”right” ]همانطور که اشاره شد در تولید ورق های رنگی از روغن و رنگ های پودری استفاده میشود و هر چقدر این محصولات بهتر باشد کیفیت ورق های خروجی نیز به شدت بالاتر خواهد رفت.این موارد به خصوص در رنگ های پاستیلی بیشتر به چشم میخورد،روغن تیتان در اصل جلا دهنده و روشن کننده ی رنگ مورد نظر در موم میباشد.

خرید عمده ورق موم رنگی در تهران

[highlight-red bcolor=”green” align=”right” ]اگر به دنبال موم رنگی با کیفیت بالایی در تهران هستید باید از یک کارگاهی که از موم خالص و رنگی های طبیعی برای موم خود استفاده میکند کمک بگیرید.اگر چنین مکانی را نیافتید میتوان از گروه ما جهت تامین بهترین موم های رنگی در اندازه ی مورد نظر کمک بگیرید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *