قیمت اکستراکتور برقی

ایا میدانستید در عصر اطلاعات و تکنولوژی هر چقدر از تجهیزات بهتری در کارهای خودمان استفاده کنیم کیفیت و حجم محصولاتمان بیشتر میشود؟
قطعا تولید و برداشت عسل طبیعی یکی از مهمترین محصولات در طبیعت است که باید برای قسمت های مختلف پرورش و برداشت از تجهیزات بهتر و بهداشتی کمک بگیریم.یکی از مهمترین این وسیله ها اکستراکتور ها میباشد.

 

 

اکستراکتور برقی تمام اتوماتیک

[highlight-red bcolor=”green” align=”right” ]آیا بدون اکستراکتور میتوان زنبورداری کرد؟قطعا این محصول نمیتواند مانع تولید عسل در ظرفیت های پایین شود ولی در صورت تولید شهد با حجم بالاتر قطعا وجود اکستراکتور در این قسمت الزامی خوهد بود.ظرفیت اکستراکتورها از دو قاب شروع و به ۷۲ قاب می رسد. برای زنبورداران مبتدی که تعداد ۱۵ تا ۲۰ کلنی دارند دستگاه دو قابه و برای اجتماعات بیشتر تا ۱۰۰ کلنی اکستراکتور چهار قاب مورد نیاز است.در استخراج عسل طبیعی نکته ی مهم این است که باید به تعادل وزن شان ها که در اکستراکتور رو به روی هم قرار می گیرند توجه نمود تا مانع ایجاد سرو صدا و حرکات غیر ضروری دستگاه شود. انجام این کار از شکستن شان های عسل مخصوصا شان های تازه و سیم کشی شده جلوگیری می نماید.همچنین از لنگر زدن زیاد در برابر دورهای بالاتر کمی جلوگیری میکند.

 

 

 

عوامل موثر در قیمت اکستراکتور برقی

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]در تولید اکستراکتورها از مواد اولیه ی بسیار مختلفی میتوان کمک گرفت و هر چقدر کیفیت و حجم آنها بالاتر رود قیمت نهایی نیز به کلی تغییر خواهد کرد.بر فرض مثال ورق های اهنی بی کیفیت و توری های نگهدارنده ی بسیار ضعیف نیز میتواند کار یک اکستراکتور را تغییر دهد منتها در زمان اندکی از بین خواهد رفت.

موارد زیر میتواند کیفیت و قیمت اکستراکتور های برقی را افزایش دهد:

۱-توری های آبکاری شده
۲-توری های قاب خود برگردان
۳-ورق استیل مخزن اکستراکتور درجه یک نگیر
(منظور از نگیر یعنی اهن ربا جذب نمیکند)
۴-توان موتور الکتریکی
۵-انتقال قدرت از موتور با توری های عسل(تسمه ای یا گیربکسی)
موارد اشاره شده هر چقدر از جنس بهتری تهیه شود قیمتش بالاتر خواهد رفت.

 

اکستراکتور برقی خود برگشتی

همانطور که از نامش پیداست این نوع اکستراکتور دیگر نیازی به برگرداندن قاب های عسل بعد از تخلیه ی یک طرف انها نیست.زیرا با برعکس شدن دورشان قاب ها نیز به سمت مخالف خود برگشت داده شده و عمل تخلیه را انجام میدهد.به خاطر ضربات احتمالی که میتواند به این توری های وارد شود توصیه میکنیم سازندگان این دستگاه برای قیمت توری آن از میله های گالوانیزه ی آبکاری شده و محکم استفاده کند تا احتما خم شدن و شکستگی پایین بیاید.
توجه:این نوع اکستراکتور معمولا پس از ایستادن کامل به دور برعکس ادامه میدهد.

 

قیمت اکستراکتور برقی

 

خرید یا سفارش اکستراکتور برقی تمام اتوماتیک

برای تهیه ی اکستراکتور های برقی حتما از سازندگان توانمند کمک بگیرید تا بتواند مواد اولیه و قدرت موتور را نسبت به قسمت های مختلف آن هماهنگ انتخاب کند تا هم از نظر قیمت و هم از وزنی برای مصرف کننده گران تمام نشود.لذا برای تهیه انواع اکستراکتور برقی با موتور متناسب با ما در تماس باشید.

 

انواع اکستراکتور برقی توسط گروه قره داغ قابل ساخت است:

۱-برقی ساده

۲-برقی تمام اتوماتیک

۳-برقی با کیت

۴-برقی با اینورتر

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *