کارخانه موم کلوخ

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgb(53 19 234 / 30%), 0 0 20px rgba(64, 255, 24, 0.1) inset” align=”;” ]منظور از کارخانه ی موم چیست؟ همه ی ما میدانیم موم طبیعی در اصل هیچ گونه تولید کننده ای ندارد و تنها توسط زنبورعسل قابل ساخت میباشد.در حال حاضر هیچ کارخانه ای تکنولوژی ساخت موم طبیعی را نداشته و به احتمال زیادی تا ابد این امکان وجود نخواهد داشت.لذا تمامی کارخانجات موجود در این زمینه صرفا برای تولید فراورده میباشد نه خود موم طبیعی

 

 

کارخانه ی تصفیه موم طبیعی

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]بعد از برداشت عسل طبیعی زنبوردار با روش های مختلف عسل طبیعی را از موم جدا میکند.در ابتدا موم به همراه عسل روی توری های فلزی قرار داده میشود و نهایتا بعد از ۲ الی ۳ روز که اخرین قطرات عسل از موم جدا میشود آن را به کارخانه یا کارگاههای تصفیه کنی یا قالب گیری موم انتقال میدهد.در این مکان با استفاده از استیل های دوجداره موم به همراه عسل در داخل دیگ داغ شده تا عسل به کلی از موم جدا شود.زیرا در صورت وجود قطرات عسل در موم موجب میشود مانند ماسه های ریز شود و دیگر خالص نخواهد بود.

 

 

قیمت تمام شده ی موم طبیعی

در ابتدا موم هایی که از زنبوردارها خریداری میشود عمدتا از نوع تفاله میباشد و هر زنبورداری موم جدا شده ی خود را برای سال بعد نگهداری میکند.لذا مقدار مومی که توسط کارگاههای موم صاف کنی تولید میشود با کیفیت بسیار بالایی نخواهد چون مقدار ناخالصی انها بالاتر است.اما در صورت تولید موم های قالبی توسط این مراکز قیمت تمام شده به صورت قالبی معمولا ۱۰۵ الی ۱۱۰هزار تومان خواهد بود.

 

خرید با کیفیت ترین موم طبیعی

[box shadow=”0 1px 4px rgba(27, 8, 255, 0.3), 0 0 20px rgba(24, 71, 255, 0.1) inset” align=”;” ]در خرید موم طبیعی رنگ موم بسیار مهم است زیرا هر چقدر محصول نهایی تیره یا سیاه تر باشد نشانگر این است که خوب تصفیه نشده است،اما هر چقدر موم نهایی زرد و مایل به سفیدی باشد دارای کیفیت بالایی داشته و زحمت زیادی برای صاف سازی ان کشیده شده است.جهت تهیه ی بهترین موم طبیعی با قیمت مناسب میتوانید از گروه قره داغ مشاوره گرفته و اقدام به خرید نوع موم مورد نیاز نمایید.

 

کارخانه موم کلوخ

نحوه ی عملکرد کارخانه موم تصفیه کنی

همانطور که اشاره شد در کارگاههای موم صاف کنی عملیات زیادی روی موم انجام میگیرد تا محصول نهایی با کیفیت بالایی به دست مصارف صنایع برسد. برخی از عملیاتی که در این کارگاهها انجام میگیرد طبق زیر است:
۱-ذوب کردن پوکه ها
۲-جدا کردن عسل از مومها
۳-برداشتن مواد اضافی از روی موم در حال ذوب
۴-رد کردن از صافی
۵-مجددا ذوب کرده و از صافی ریزتری عبور میدهند
۶-قالب گیری و انبار
جهت تامین موم طبیعی با کیفیت بسیار بالا با ما در تماس باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *