خرید نوار کنه زنبورداری

از کجا باید نوار کنه ی اصل خریداری کنیم؟
نوار کنه ی خوب دارای کدام ماده ی موثره است؟
جنس نوار کنه از چیست؟
قطعا همه ی ما و زنبورداران عزیز میدانند نوارهای ضد کنه یک محصول جدانشدنی در این صنعت محسوب میشود و برای زمستان گذرانی یا داشتن کندوهای سالم و عاری از واروآ باید از این محصول استفاده نماییم.

خرید نوار کنه زنبورداری

چرا در زنبورداری از نوار کنه استفاده میکنند؟

یکی از خصوصیات این محصولات آزاد کردن چند ماده ی موثره در کندو ها میباشد.به طوری که هر نواری قادر است 7 الی 14 روز عمل کنه کشی را در کندو انجام دهد و در نهایت موادش تمام شود. این درحالی است که اکثر داروها تا 4 روز قادر به کنه کسی هستند.به همین دلیل است که زنبورداران مدام در حال استفاده از نوارهای خوب هستند و متاسفانه این صنعت مورد هجوم داروهای نسبتا کم اثر شده و خسارت زیادی به آنها وارد میشود.لذا توصیه میکنیم نوارکنه ها را از افراد یا فروشگاهی تهیه نمایید که قابلیت مرجوع یا تضمین را برای شما داشته باشند و این یعنی خرید مطمئن برای زنبوردای میباشد.

دلایل زیر میتوان استفاده از نوارکنه را توجیح کند:
1-استفاده ی آسان
2-قیمت بسیار پایین
3-زمان کنه کشی زیاد
4-بدون عوارض
5-امکان نگهداری برای سال های بعد
6-پوشش کندوی زیاد توسط هر بسته

قیمت هر نوار کنه چقدر است؟

قیمت محصولاتی مانند تقویتی و داروهای زنبورداری عمدتا به ماده ی اثرکننده و حجم ان بستگی دارد.بر فرض مثال ساختمان همه ی نوارها یکسان است و این ماده ای که روی آن گذاشته شده در قیمت نهایی آن تاثیر دارد.اما به طور کلی موارد زیر در قیمت نوارها اثر مثبت دارد:
1-تعداد نوار در هر بسته
2-مقدار ماده ی موثره روی هر نوار
3-نوع ماده ی موثره
4-کشور سازنده
5-مسافت ارسالی

نوار کنه ی خوب چه خصوصیاتی دارد؟

یکی از خصوصیات بسیار بارز نوارها داشتن ساختمان مشترک است و این نوارها معمولا از جنس پلاستیک یا کائوچو ساخته میشود و تنها مقداری ماده اثر کننده روی آن ریخته میشود.هدف این کار کند کردن روند اتمام این ماده است تا همه ی زنبورها بتوانند از آن بهره مند شوند تا کنه ها از بین برود.

از خصوصیات این نوارهای کنه باز به موارد زیر میتوان اشاره کرد:
1-شکننده نباشد
2-زنبورها روی آن را موم نریزند
3-ارزان و قابل یافت باشد
4-ماده ی موثره را بتواند در خود نگهدارد

مزایای خرید نوار کنه از اتحادیه ها

بهتر است تمامی الزامات زنبورعسل را از طریق اتحادیه یا تعاونی های زنبورداری تهیه نماییم زیرا این ارگان ها قابلیت مرجوع را داشته و در حد خود حافظ منافع زنبوردارهای مناطق خود هستند.در غیر این صورت با ما در ارتباط باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *