قیمت عسل طبیعی معطر

از عسل طبیعی چه میدانید؟عسل طبیعی دارای خواص درمانی شگفت انگیزی است که از آن‌ها در درمان بیماری‌های مختلف استفاده می‌شود این محصول در نوع طبیعی فقط از طریق زنبورها تولید میشود و هنوز هیچ تنکولوژی قادر نبوده جایگزین این حشره ی عجیب شود و کارهای آن را انجام دهد.

عسل طبیعی موارد زیر است که از هزاران سال پیش در طب سنتی دارای جایگاه ویژه‌ای داشته و استفاده میکردند:
1-مواد معدنی
2-ویتامین‌ها
3-مواد ضد باکتری
4-انواع قندها
5-آنتی اکسیدان فراوانی است
همچنین به خاطر داشتن برخی مواد مفید برای سلامتی در موارد زیر نیز استفاده میکنند:
-صنایع مختلف غذایی
-دارویی
-آرایشی
-بهداشتی

منشآ بوی عسل طبیعی

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgb(53 19 234 / 30%), 0 0 20px rgba(64, 255, 24, 0.1) inset” align=”;” ]یکی از مهمترین روش های تشخیص عسل طبیعی به صورت تجربی همین بوی عسل است که هزاران سال بود از آن برای اینکار استفاده میشد،اما امروزه با پیشرفت کارخانجات تولید طعم و بود دیگر به این روش نمیتوان اکتفا کرد.اما به طور کلی در صورت طبیعی بودن عسل طبیعی بو یکی از پارامترهای مهم در طبقه بندی عسل خواهد و گازهایی که در بوی عسل دخالت دارند حاصل از بوی گرده گل‌های جمع‌آوری شده توسط زنبور عسل و فعالیت‌های آن برای تبدیل گرده به عسل است. بنابراین بوی ساطع شده از عسل بسته به گل‌های مختلف، می‌تواند متفاوت باشد و جالب تر این است گلهایی که تولید گرده دارند فقط این بو را خواهند داشت.

 

قیمت عسل طبیعی معطر

 

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #00C9FF 0%, #92FE9D 100%);” color=”white;” align=”right;” ]برای تماشای بسته بندی عمده عسل طبیعی گون کلیک کنید

بهترین عسل طبیعی در بازار

عسل طبیعی زنبورعسل یک ماده ی بسیار شگفت انگیز که در گذشته فقط یک مدل از آنها در بازار یافت میشد اما امروزه صد ها نوع عسل اعم از طبیعی و غیر طبیعی به راحتی میتوانید در بازار پیدا کنیم برای همین جهت تشخیص عسل طبیعی باید از آزمایشگاههای تخصصی کمک بگیریم.تست‌های آزمایشگاهی از جمله روش‌های تشخیص عسل طبیعی از تقلبی است که می‌تواند به طور دقیق میزان ترکیبات آن را آنالیز کند. زنبورداران نیز برای تشخیص عسل طبیعی و تعیین میزان کیفیت و مرغوبیت عسل تولید شده یک نمونه از آن را به آزمایشگاه می‌فرستند.

 

پس از آزمایش این محصول نتیجه میگیریم که عسل طبیعی است که دارای گزینه های زیر با مقادیر استاندارد باشد:
1-ساکارز
2-رطوبت
3-هیدروکسی متیل فورفورال
4-گلوکز
5-فروکتوز
6-البته پارامتر های دیگری مانند هدایت الکتریکی ،دیاستاز و دهها گزینه ی دیگر نیز میتوان برای عسل طبیعی در نظر گرفت اما همین 5 پارامتر برای تشخیص عسل طبیعی کافی خواهد بود.

 

خرید عمده عسل طبیعی با قیمت مناسب

اگر به دنبال عسل طبیعی هستید باید از زنبورداری مطمئن که زنبورهای خود در ییلاقات جهت برداشت عسل اسکان داده است خریداری نمایید.در غیر این صورت جهت تهیه عسل با عطر و بوی بسیار زیاد و از دل طبیعت با ما در تماس باشید.

بهترین عسل را از ما بخواهید ??

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *